[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 30 mai 2009

Un film excelent azi

Numai intr-o tara care fiinteaza si pe asasinatele politice sau tradarile Romei decadente sau intr-o tara care i-a dat pe Machiavelli si familia Borgia, coruptia poate sa capete dimensiuni nebanuite de rafinament.

Povara adevarului e de multe ori mai grea decat cea a minciunii.

Nu intotdeauna binele se salveaza prin bine.

In definitiv, adevarul e un bec incandescent catre care orbecaim in necunostinta de cauza.

Un film despre cele cateva propozitii de mai sus. Excelent jucat. Coloana sonora impecabila si surprinzatoare. Profund si suprarealist pe alocuri.

Nu in ultimul rand, un film despre adevar ca valoare ce tine de perspectiva.

Si, nu in ultimul rand, despre iubirea care te poate salva din mijlocul tenebrelor tale.

Un film superb despre o perioada din viata lui Giulio Andreoti.

IL DIVO

8 comentarii:

  1. eheheh!! esti aproape primul care scrie despre filmul asta pe blogul tau ;) noi muritorii de rand unde putem sa il vedem ca sa ne putem spune parerea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti recomand, de la acelasi regizor, filmul: Le conseguenze dell'amore

    RăspundețiȘtergere
  3. Il divo torrent in google Virginia..

    RăspundețiȘtergere
  4. "Nu intotdeauna binele se salveaza prin bine.

    In definitiv, adevarul e un bec incandescent catre care orbecaim in necunostinta de cauza. "

    Adevarat. Atat timp cat adevarul trebuie aplicat dupa o lunga perioada de minciuna si indiferenta (cazul starii de acum). Totusi, adevarul este singurul valabil pentru o existenta adevarata! Daca preferi iluzii (desi nu cred), atunci aplica adevarul trunchiat sau nuantat. O sa fii exact ca acea planta prinsa de boala pe care incerci sa o resuscitezi. Reusesti, dar pe o perioada limitata. M-am saturat de minciuni si menajamente. Si o spun in primul rand pentru ca am aplicat adevarul in ceea ce ma priveste. Am descoperit multe bube , le-am RECUNOSCUT si am de gand sa nu-mi dau ochii pe spate ci sa ma "reabilitez". Tocmai in numele adevarului, singurul care conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  5. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar aseara am vazut un alt film care,intr-un fel,m-a impresionat.Poate si pentru ca nu mai vazusem un asemenea grad de mutilare(fie si pentru 30 de secunde).
    Am inteles ca e inspirat dupa fapte istorice reale:"Ultimul rege scotian".

    RăspundețiȘtergere
  7. am tot vrut sa intreb la conferinta de dupa, dar nu tzi se pare ca este o paralela intre franctiunea Andreotti, el fiind un fel de capo di tutti capi, si mafia italiana: acelasi gen de realtii intre membri, acelasi mod violent si definitiv de rezolvare a problemelor...
    un fel de ..mafia care ne conduce..

    La cat mai multe filme!
    o tiffara...

    RăspundețiȘtergere