[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 14 mai 2009

Ilustrata

Din avion cimitirul pare o mancare de spanac in care sunt infipte multe scobitori in forma de cruce.

26 de comentarii:

  1. te gandesti vreodata la moarte? pt ca eu o fac in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  2. poate sunt sadica dar mi s-a parut foarte amuzant :)))) e o altfel de viziune..nu m-as fi gandit

    RăspundețiȘtergere
  3. ...din cimitir, avionul parea o pasare muta si alba, fumegand usor printre pasarile negre ale cerului-acuarela...

    RăspundețiȘtergere
  4. se spune ca umorul unui om este un reper al inteligentei acestuia. mi-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) :)
    hm...un pic sadic as spune

    astept concursul pentru poezie !!
    ce zici , il lansezi ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Serios? Mie mi se pare mai degrabă un oraş în oraş...

    RăspundețiȘtergere
  8. mie mi-e tare frica in avion, sigurul lucru care ma linisteste este acea "ilustrata", cum ii spui tu. imi pare tare frumos totul de acolo de sus.

    RăspundețiȘtergere
  9. de ce spanac?,ascocierea cu el ne trimite la o anumita interpretare?

    RăspundețiȘtergere
  10. Da..si mie mi-a placut popeye :))

    RăspundețiȘtergere
  11. "Crucile nu sunt decat niste pansamente pe fata pamantului" -Ionut Caragea ; mai concis si realist de atat nu cred ca se poate

    RăspundețiȘtergere
  12. baga-ti odata in cap si tu ca vom fi nemuritori...cimitirele sunt monumentele zidarilor..

    RăspundețiȘtergere
  13. faina ilustrata..
    cel mai sinistru vis cand eram mica era cand ma vedeam in cosciug..si constienta de tot..acu thanks God ca stiu mai multe si am trecut peste psihoza ..si ca urmare o sa las vorba sa ma faca cenusa..

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru mine cimitirul e doar o pata de var...

    RăspundețiȘtergere
  15. @Tudor Chirila:

    Uita-ti o zicala mayasa. Mi-a spus-o un japonez(!):

    "Cea mai mare greseala a omenirii a fost sa desparta binele de rau".

    Cheers.

    RăspundețiȘtergere
  16. erai in pofte cand ai vazut cimitirul din avion? :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Hahaha, pe mine ma vor vedea alge eventual, ca acolo voi fi, printre valuri...

    RăspundețiȘtergere
  18. Si totusi ceva imi place la cimitire. Ne ofera sansa de "reculege" si de intelegere a unui lucru simplu: DEGEABA ALERGAM CA PROSTII... TOT ACOLO AJUNGEM! Asa ca ca mai bine sa lasam in urma niste amintiri placute decat lucruri palpabile, ca satea se strica, se rup, dispar! ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. cum naiba infigi scobitori in mancarea de spanac? poate sa fie veche de 100 de ani? .....mancarea.....ha ha
    tare ilustrata...

    RăspundețiȘtergere
  20. pana la urma fiecare vede ce vrea sa vada. e alb sau negru, e salata sau fuziune fericita de culori si viatza, e ce esti tu in exact acel moment. ok, posibil o salata.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Gogu: pana sa vezi peste bine si rau trebuie mai intai sa le cunosti si sa le traiesti, sa mori si sa vi iar n'spe mii de ori..

    RăspundețiȘtergere
  22. Marile spirite s-au confruntat intotdeauna cu opozitie violenta din partea mintilor mediocre. - Albert Einstein

    Doar doua lucruri sunt infinite: Universul si prostia umana, si nu sunt sigur in legatura cu Universul. - Albert Einstein

    Daca judeci oamenii, nu vei avea suficient timp sa-i iubesti. - Maica Tereza

    Daca singura unealta pe care o ai este un ciocan, vezi cuie peste tot - Abraham Maslow

    Daca tu ai un mar si eu am un mar si facem schimb de mere, atunci tu si eu vom avea in continuarea un mar. Dar daca tu ai o idee si eu am o idee si le schimbam intre ele atunci fiecare dintre noi va avea doua idei - George Bernard Shaw

    Un simbol isi are evidenta sa. Un simbol care are nevoie de argumente nu e valabil. - Lucian Blaga

    Oare cate batai de inima pot umple nimicul, tacerea si tot universul? - Ionut Caragea

    Un proverb poate cantari mai mult decat un tratat de filosofie. - Vasile Ghica

    RăspundețiȘtergere
  23. Am putea sa facem chiar o poza si o trimitem pe post de felicitare pentru ca din avion nu se simte mirosul tristetii, nu se vad lacrimile care au udat acel pamant murdar, sau ceara de la lumanari care zace de ani de zile pentru ca nu mai este nimeni care sa aduca lumina :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  25. As vrea sa iti spun cum pare marea. Dar tot ce imi vine in cap este o "mare" de cuvinte inextricabile, pe care nu le pot controla.

    RăspundețiȘtergere