[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 8 mai 2009

Pentru concurentii din povestea soselei cu grau, caine, om, papusa si copac.

Sunt de-a dreptul impresionat de cate povesti a reusit sa nasca ideea concursului meu de mai jos. Am primit peste saizeci de mailuri. Prin urmare, va rog sa aveti rabdare cu mine ca sa le pot citi pe toate si sa desemnez castigatorul. In acelasi timp, vreau sa scriu si varianta mea. Toate astea se vor intampla in editia de luni a blogului.

Imbucurator este ca lumea doreste sa se exprime, sa scrie, sa nasca un lucru frumos sau pur si simplu sa participe la un concurs cu o tema de creatie. Da, asta e foarte imbucurator.

Comunitatea prinde cheag...

15 comentarii:

  1. heiiii.mai am un pic si termin si eu.wait for meee:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello,

    Tocmai ti-am trimis si eu deci sunt 61.

    Succes,
    Sergiu

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-as dori sa citesc si eu cele 60 si ceva de creatii ca sa descopar cate poate sa nascoceasca mintea umana si cat de diferiti suntem unii de altii. Abia astept compozitia castigatorului si mai ales pe a ta!


    P.S. : Sper sa mai existe astfel de initiative din partea ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este! Cultura se reaseaza in matca ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Wanna:
    Iti ofer varianta povestirii mele pe blogul pe care-l patronez.
    Vei descoperi usor textul, asa ca nu iti las link catre el.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am vrut sa scriu :(
    Da' teza unica cere mai mult timp...
    Si am ramas pe dinafaraaa:((:((
    Cand mai faci concursuri cu tema creatiei?
    Editia II sau ceva de genul?

    RăspundețiȘtergere
  7. Mda. si pe mine m-au impiedicat tezele sa scriu. nu am avut timp. o sa fac oricum o povestire si o sa pun pe blogul personal.
    abia astept sa vad variants ta si pe cea castigatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu toate ca de cele mai multe ori sunt doar o simpla cititoare,concursul nu putea fi ocolit.Multumim pentru ocazie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vei face un top 3 al celor mai bune povesti sau o sa anunti doar primul loc?:)

    RăspundețiȘtergere
  10. oricat am incercat sa-mi storc creierii nu mi'am putut imagina o poveste :">...mi'ar placea daca ai facut un concurs de poezie tot asa sa dai o tema.as participa cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna intrebare, Byank. Chiar daca nu vei posta decat cea mai buna creatie, n-ar fi rau sa mai mentionezi cateva care ti-au placut. Cheers! ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. ieri, 8 mai, am intrat pe blogul tau si am vazut despre ce e vorba! imagineaza-ti ca aveam o jumatate de ora la dispozitie sa scriu! si am scris ceva...de care nu sunt prea multumita...dar nu putea pierde termenul!!! te rog sa mai organizezi astfel de concursuri:) ca sa ma pot "pregati" si eu cum se cuvine!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Aseara am fost la spectacol in Club S din Galati.Va vine sa credeti ca este primul concert la care particip? Nici mie !
    A fost un show electrizant si emotionant.
    Tudor este un mare artist si poet!

    RăspundețiȘtergere
  14. mai scriem? mai avem vise? mai putem spera, intui, zambi catre acel "acolo" care scapa mediocrului?:)

    ...da, un da hotarat!

    RăspundețiȘtergere
  15. Te invit pe tine si pe toti cititorii tai sa sustineti proiectul http://www.ad-lot.com, o sulutie publicitara “de criza” a unui tanar student roman.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere