[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 5 mai 2009

Concurs. Pentru cei care vor sa scrie.

O sosea marginita de un lan de grau. Cer albastru intrerupt de nori mari albi. Un om pe mijlocul soselei. Un caine. Mort sau viu. Accidentat sau lenes. Un copac pe marginea drumului. O papusa veche din carpa.

Acestea sunt elementele de baza ale unei povesti pe care va invit s-o scrieti si sa mi-o trimiteti. Voi scrie si eu varianta mea. Nu uitati de elementele principale, apoi povestea poate merge in orice directie. Elementele principale trebuie sa se regaseasca la inceput, mijloc si sfarsit.

Trimiteti povestile la adresa de mail a blogului. E in coloana din dreapta.

Povestea castigatoare si varianta mea vor fi publicate aici pe blog.

Termen pentru depunerea povestii: vineri, opt mai.

22 de comentarii:

  1. Limita de timp care este ?
    Accept provocarea ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain! E cea mai buna metoda de a evita comentarii fara sens despre nici un subiect. In sfarsit o explicatie :) Very clever

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa tema ai dat.Bravo:).nu voi scrie nimic pe tema asta doar ca ultimul element mi-a adus aminte de "Papusa de carpa" a lui Gabriel Garcia Marquez.Superba.Cine stie poezia poate invata se se poate inspira.:)
    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. da bravo
    dupa cum vezi e ora tirzie si nu ma mai tin ochii in fata calculatorului
    mai e putin si dimineata imi bate la usa
    dar sper sa pot sa ma incadrez in termenul stabilit de tine pentru postare
    si ce daca il depasesc
    nu vreau un premiu
    dar trebuie sa recunosc ca de mult nu am mai fost provocata pe o astfel de tema

    RăspundețiȘtergere
  5. Indiciile tale ma duc cu gandul la "Lovefield" al lui Mathieu Ratthe.Linistea dinaintea furtunii... Multa inspiratie participantilor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Incepi sa-ti dezvolti si calitatile pedagogice pe blog:)) Sper sa fie constiinciosi bloggarasii tai si sa-si faca tema frumos:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @shibby: Trist e ca ne sunt sefi oameni carora ar trebui sa le fim profesori.
    Cu datul cu parerea este la fel..

    RăspundețiȘtergere
  8. Am sa-mi acordez si eu condeiul... să vedem ce-o ieşi. acum l-am lăsat în stand-by.

    Şi apropo, stimate domnule Chirilă, faptul că scrieţi pe blog nu mă bucură, dar mă impresionează.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca tot nu iti pasa de public, de ce faci acest concurs? Nimeni nu a zis sa iti modifici versurile, ci doar sa nu faci misto de ale altora.Eu o sa scriu din suflet...pt ca asa imi place.

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca tot nu iti pasa de public, de ce faci acest concurs? Nimeni nu a zis sa iti modifici versurile, ci doar sa nu faci misto de ale altora.Eu o sa scriu din suflet...pt ca asa imi place.

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca tot nu iti pasa de public, de ce faci acest concurs? Nimeni nu a zis sa iti modifici versurile, ci doar sa nu faci misto de ale altora.Eu o sa scriu din suflet...pt ca asa imi place.

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca tot nu iti pasa de public, de ce faci acest concurs? Nimeni nu a zis sa iti modifici versurile, ci doar sa nu faci misto de ale altora.Eu o sa scriu din suflet...pt ca asa imi place.

    RăspundețiȘtergere
  13. Adevarul e că n-am mai scris de ceva vreme. Poate că voi participa şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  14. http://dielda.blogspot.com/2009/05/pelegrinul.html
    TEXTUL concursului il gasiti aici.O sa-l trimit si e-mail la adresa indicata.

    RăspundețiȘtergere
  15. Recunosc ca am fost entuziasmata, poate mult prea mult si de aceea am inteles gresit ideea concursului. Pentru asta imi cer scuze si mai ales pentru faptul ca am trimis un mail cu povestea mea care nu prea are nici o concordanta cu ideea concursului propus; intelesem altceva cu elementele principale; am ocupat un loc in casuta postala degeaba.
    Si pentru asta imi cer scuze.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Bebe Monik: Sa nu-ti para rau cand scri sau faci alte lucruri frumoase. Sper sa cunosc virtual pe multe dintre persoanele de aici. Mie mi-ar facea placere!

    RăspundețiȘtergere
  17. multumesc dielda dana DINU. nu imi pare rau pentru ca am scris..doar ca am trimis ceva care nu corespunde cu cerinta..

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoasă iniţiativă!...Mai am un pic şi mă apuc de scris :)

    RăspundețiȘtergere
  19. O pula sosea pula marginita pula de pula un pula lan pula de pula grau pula. Cer pula albastru pula intrerupt pula de pula nori pula mari pula albi pula. Un pula om pula pe pula mijlocul pula soselei pula. Un pula caine pula. Mort pula sau pula viu pula. Accidentat pula sau pula lenes pula. Un pula copac pula pe pula marginea pula drumului pula. O pula papusa pula veche pula din pula carpa pula.

    Poate am si eu sanse de castig. Cuvintul bine ales valoreaza atat de mult uneori. Se pare ca Tudor stie asta cel mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  20. da e usor
    e la fel ca atunci cand m`am inscris la Universitatea de Ecologie din Bucuresti .. :) subiectu e foarte tare .

    RăspundețiȘtergere