[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 14 mai 2009

Chirila in licee. Preview



"Chirila in licee"
Vezi mai multe video din Divertisment »

45 de comentarii:

  1. Chiar imi pare bine ca mai exista inca oameni carora le pasa de noi, de generatia noastra. Sincer iti spun : Te respect foarte mult pentru ceea ce faci si chiar daca am decat 14 ani, consider ca sunt foarte norocoasa ca parintii au ascultat si asculta Vama Veche, iar acum Vama , pentru ca asa am ajuns sa ascult si eu muzica ta. Inca o data: Respect pentru ceea ce faci si respect pentru ca incerci sa schimbi generatiile viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. din nou felicitari ca te implici in aceste activitati..acesta generatie nebagata in seama de societatea actuala are mare nevoie..

    RăspundețiȘtergere
  3. Te rog din suflet să vii şi la câteva licee din provincie: de pildă, la al meu: Liceul Al.I.Cuza din Ploieşti! Este un act de o nobleţe extraordinară, ceea ce ţi-ai propus să faci. Noi te vom susţine negreşit.

    @Chriszu: ai nişte părinţi cool şi nonconformişti. Bucură-te de ei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super Tudor, respect pentru ceea ce faci pentru viitorul României, pentru tineret! Aici, foarte accentuat, la toţi le este indiferent...

    RăspundețiȘtergere
  5. am vazut ca a aparut si afisul prin oras :)

    RăspundețiȘtergere
  6. initiativa laudabila; insa, uneori ratiunea trece si prin burta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Onan Masturbaşu

    Doamnă Ministru, am auzit că cantautorul Tudor Chirilă se preumblă prin şcoli cu gândul să le vămuiască în locul nostru. Nu sunt de acord, Doamnă Ministru, că de unde atâta mită? Scrisorile mele către Nicolae Ceauşescu - de laudă, Doamnă Ministru -, valorează cumva mai puţin? Cu stimă, Onan Masturbaşu, director

    RăspundețiȘtergere
  8. eu te-am vazut in direct. si iti spun a nu stiu cata oara: te apreciez mult pentru ceea ce faci! esti printre putinii carora le pasa de noi.

    P.S.: cartea pe care ai recomandat-o e cea pe care o citesc eu de cateva zile si e intr-adevar foarte buna. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Condeierea: In Liceul Al. I. Cuza invat si eu:).
    Si ai dreptate. Ar fi nemaipomenit sa vina la noi in liceu.

    ps:Multumesc pentru urare:).

    RăspundețiȘtergere
  10. O să existe finalitatea dorită. Acel 1%(dacă nu mai mult)direcţionat înspre cunoaştere, nu atât teoretică, cât a sinelui o să facă diferenţa. Pe lista reuşitelor se poate adăuga - aş spune eu- Cercul de Lectura, "Citind, devii!" care s-a format tocmai din "pricina" scrisorii în liceul meu. Încet, încet cred că ne îndreptăm înspre ceea ce trebuie. Mult succes celor implicaţi în campanie. Nici un început nu este uşor!

    RăspundețiȘtergere
  11. tudor, daca ajuneti si prin sava, va fi placerea mea sa va mai ajut cu orice ati avea nevoie, pe cuvant. sper sa va vad curand :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Era sa ma deprim cand le-am auzit pe alea cantand...
    In rest...felicitari pentru modul cum te implici in schimbarea tinerilor.
    Respect!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am citit-o, spune o alta! :)

    Hai măi, copii ai României, să rămânem noi aici, să impunem noi schimbare!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bravo!
    ma bucur enorm ca exista oameni ca tine. ca nu sunt toti ¨vedete¨ din intamplare si ca nu toti considera nu sunt datori sa ofere nimic societatii in schimb. in schimbul a orice. Chiar esti un model pentru mine. A decent person. Si imi doresc foarte mult ca initiativa ta, si ca toate initiativele tale, sa aiba mare succes. Ar fi o incurajare pentru mine si pentru toti tinerii cu vise that YOU CAN MAKE A DIFFERENCE! Iar cartea pe care ai recomandat-o mi se pare minunata. La fel ca si sthendal, wilde disociaza mult binele de rau. Cred ca e ce ne lipseste nowadays tinerilor. Totul e foarte confuz, amestecat, aiurea

    RăspundețiȘtergere
  15. P.S. ce enervant e Marcel Pavel! El ce a incercat sa faca? In afara de cantat muzica de casnice frustrate?!

    RăspundețiȘtergere
  16. Campania realizata de tine e un lucru la care ar trebui sa se gandeasca mai multa lume. M-am gandit la ceva nou pentru blog: sa ne recomanzi o carte pe saptamana. Pun pariu ca 2/3 din cei ce intra pe blog ar citi-o, macar din curiozitate.

    RăspundețiȘtergere
  17. parerea mea este ca aceasta campanie ar trebui sa se desfasoare in licee nu neaparat mai slab cotate, dar in nici un caz in liceele de top din Bucuresti, tinand cont de mesajul sau.
    intr`adevar, majoritatea tinerilor din ziua de azi sunt preocupati mereu cu alte activitati decat lectura, dar marea si foarte marea majoritate in mod sigur nu se afla intr`un liceu bun.

    RăspundețiȘtergere
  18. Asta e ceva minunat. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  19. din ce am inteles eu campania are rolul de a ne educa, de a ne face sa citim.. o idee foarte buna de altfel, pe care o impartasesc, dar de ce mergi in liceele bune? Adica, nu se presupune ca acei copii care au reusit sa intre acolo au o anumita cultura deja, ca ei constientizeaza necesitatea cititului, a dezvoltarii intelectuale?
    Nu ar fi mai util sa fie "salvati" cei care nu au pus mana pe o carte pana acum? De ce nu mergi in liceele mai proaste unde copii chiar au nevoie de un indrumator (cine care sa le arate si o alta lume decat cea a manelelor)?
    Oricum, te astept in cosbuc, si sunt chiar foarte curioasa sa vad ce ne vei spune...

    RăspundețiȘtergere
  20. veniti si prin Madgearu?:D anywayz. bafta! keep it up

    RăspundețiȘtergere
  21. "Arlette : M-am gandit la ceva nou pentru blog: sa ne recomanzi o carte pe saptamana. Pun pariu ca 2/3 din cei ce intra pe blog ar citi-o, macar din curiozitate"

    Sunt si eu de acord...ca ar foarte bune indrumarile de acest gen . Eu una vreau sa citesc si Portretul lui Dorian Grey - Oscar Wilde ,dar poate...daca ai face o recomandare...dupa cateva zile..sa se si comenteze cartea:)...nu stiu, poate e bine, poate nu e.

    RăspundețiȘtergere
  22. trupa veche va copiaza sau care-i faza? am inteles ca au si ei similar.

    Am mai zis si repet, Goethe va asteapta cu bratele deschise. Un liceu cu multi oameni dezorientati(poate de puterea banului). Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  23. posibil sa fiu ingrat dar cel putin admit asta :D

    RăspundețiȘtergere
  24. "Arlette : M-am gandit la ceva nou pentru blog: sa ne recomanzi o carte pe saptamana. Pun pariu ca 2/3 din cei ce intra pe blog ar citi-o, macar din curiozitate"

    Sunt si eu de acord...ca ar foarte bune indrumarile de acest gen . Eu una vreau sa citesc si Portretul lui Dorian Grey - Oscar Wilde ,dar poate...daca ai face o recomandare...dupa cateva zile..sa se si comenteze cartea:)...nu stiu, poate e bine, poate nu e.

    Uite cum o idee naste o alta idee grozava.Deja campania ta da rezultate.Mergi pe ideea asta,in caz ca citesti vreodata comentariile....mi se pare foarte buna,eu zic termen o saptamana in vacanta si doua sapt in timpul scolii,la liceele bune chiar trebuie sa te pregatesti.Stii,una e sa zica mama si alta e sa zica idolul adolescentei tale...Succes in campanie!

    RăspundețiȘtergere
  25. @Dragos - Trupa Veche nu il copiaza, Trupa Veche sustine in prezent o campanie de ecologizare prin liceele sectorului 1. nu mi se pare nimic copiat in a face educatie ecologica.
    ei sunt deja la al 5 lea liceu, asa k nush care pe care copiaza :).

    RăspundețiȘtergere
  26. mie-mi place titlul ales de cei dela emisiune:Scrisoare gasita.Foaaarte sugestiv:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Sustin ideea cu recomandarea unei carti, dar nu numai, o poti face si cu o piesa de teatru, cu o melodie, cu ceva frumos de la care vom putea iesi mai "intelepti".
    Avem nevoie de repere intr-o lume dezorientata, cu un nivel al intelectului din ce in ce mai scazut, cu o multime preocupata in special de bunastarea materiale decat cea sufleteasca.
    Si poate cei din liceele mai slab cotate se vor simti desconsiderati, nebagati in seama, gandeste-te totusi si la o campanie in astfel de licee!
    O zi excelenta si un week-end fain tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  28. cand a spus tipul cu medicina ca l-ai impresionat profund mi s-a facut pielea de gaina.. keep it up!

    RăspundețiȘtergere
  29. Am citit Dorian Gray si e printre cartile mele preferate. M-am bucurat mult ca ai recomandat-o, chiar ar trebui sa o citeasca mai multi.

    RăspundețiȘtergere
  30. Oricum mi s-a parut foarte buna ideea cu recomandatul..ti-as sugera sa ne faci o lista de lectura :) ar fi foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere
  31. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  32. Tudore, sincer acum, te-a inspirat Buz Luhrmann cu filmuletul cu sunscreen cand ai conceput scrisoarea pentru liceeni? Te citesc de multa vreme... si asa simteam cand citeam. Ce ai scris tu e bun scris, dar macar in subconstient, nu de acolo ti-a venit ideea? Stilul e cam acelasi sau asa l-am simtit. Vroiam de mult sa te intreb, si acum daca tot ai luat vorba iar de asta...am actionat. Daca imi si raspunzi, mersi. Tot respectul pentru ce faci si distractie placuta la AC/dc.

    RăspundețiȘtergere
  33. Sper sa ajungi si prin "Sf. Sava",nici noi nu stim "drumul spre castel",nu ne lasa "sa ratacim ,printre faruri de masini".Pentru multi esti cel caruia chiar ii pasa,si asta e mare lucru.Mie uneia,imi place ceea ce faci si tocmai de aceea am si lasat acest comentariu...nu am vazut numele liceului meu pe lista celor pe care le vei vizita si vroiam sa-ti spun ca eu si multi alti colegi de-ai mei,ne dorim sa ajungi si la noi.Te asteptam.

    RăspundețiȘtergere
  34. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  35. Sincer, respect activitatea pe care ai inceput-o. Am multi colegi care pur si simplu rad de mine ca citesc, ca imi place sa vad viata si prin alti ochi, sa o vad cum o vad si altii. Pur si simplu unii nu inteleg cat de valoroasa poate fi o carte si poate in viitor cineva le va deschide ochii si vor vedea altfel realitatea.Tine-o tot asa si cu muzica si cu aceasta activitate, eu te sustin.

    RăspundețiȘtergere
  36. 15 orase din Bucuresti? :)
    of of, mai Tudor..

    RăspundețiȘtergere
  37. In primul rand, bravo Tudor! E un gest minunat ceea ce faci tu.
    Dar sa ma refer la fata care vrea sa studieze in Anglia. Nu i-am retinut numele. Cei cu toata greata asta despre Romania!? Ea nu gaseste o facultate buna si aici? Cum ar fi daca toti copiii din Romania ar pleca in strainatate pe motivul "inavatamantul din tara noastra"? Cine ar mai ramane pt viitor, pentru o probabila Romanie mai buna, cu oameni intelepti si corecti, care isi respecta tara. Urata chestie. Parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  38. cititul l am redescoperit acum cativa ani. dar actoria recent. joc intr o piesa la UNATC - teroarea si mizeriile celui de al 3lea Reich , de Brecht. eu nu am nicio legatura cu studiile pentru actorie , da am ajuns nici eu nu mai stiu cum acolo. ma gandesc totusi sa incerc sa intru la actorie in toamna. vedem ce o iesi

    RăspundețiȘtergere
  39. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  40. Sper, ca prin acest demers, cel putin unul dintre cei ce-ti asculta vorbele, va fi scutit de a mai gandii:"Voiam sa fiu actrita, imi doream sa joc, sa cant, sa dansez pe scena, sa plec in turnee la teatre, sa impart o eugenie si aceeasi tigara in culise, sa simt ca traiesc, sa fiu fericita" Asta e fericirea mea, asa mi-o inchipuiam eu candva. Ce fac acum?! Fac medicina si ma pregatesc pentru rezidentiat o zi, inca una, o luna, un an, o viata...

    RăspundețiȘtergere
  41. Ar trebui sa vii si in Turnu Magurele

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna ziua ma numesc sophia peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere