[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 8 martie 2009

And the nominees are...

Am primit multe afise frumoase pentru concursul de creatie lansat pe blog, mai multe decat ma asteptam. Pe cele mai bune le-am ales impreuna cu Sorin Tranca, creative director la Friends Advertising. Mai jos sunt lucrarile care au intrat in finala. Toate festivalurile serioase fac intai shortlist-uri si abia apoi dau premii :)) Saptamana viitoare voi anunta castigatorii.









25 de comentarii:

  1. imi plac lucrarile finaliste.:) nu stiu dc meritau si altele sa fie aici, dar astea care sunt aici sigur merita.:)

    felicitari(am trimis si io, dar cei de aici si-au dat silinta mai mult ca mine si denota si un pic mai multa "maiestrie".:) )bv

    RăspundețiȘtergere
  2. adaugire: m-am uitat la ce pronturi mai fusesera nou adaugate...si dpmdv mai erau multe ca re meritau.:) dar cum nu cred ca aici se hotaraste care e "cel mai bun", fiindca nici nu exista asa ceva, se hotareste subiectiv doar cineva din mai multi buni.:)

    asadar respect si celorlati care au trimis si nu sunt in shortlist...imi plac multe care nu sunt...si cred ca si lor.:)(care au ales)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari tuturor celor care au trimis lucrari...astept rezultatul...am "pariat" pe una din nominalizari...

    RăspundețiȘtergere
  4. asta ma gandeam si eu...e subiectiv...dar din moment ce tudor da premiul e normal sa aleaga ce ii place.mult succes nominalizatilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Au fost foarte multe printuri frumoase. Dintre cele alese de tine cel mai mult imi place al doilea. Felicitari tuturor celor care au trimis!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. my mistake
    ma refeream la cel mai bun afis dintre cele nominalizate
    important e sa participi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte reusite lucrarile. Si da fie ca cel mai bun sa castige! Imi place mult ultimul print. Oricum acestea chiar merita sa fie aici.

    RăspundețiȘtergere
  8. p.s Si penultimul e destul de reusit. Se vede munca si efortul depus.

    RăspundețiȘtergere
  9. cel cu iarba mi-a placut de la inceput..

    RăspundețiȘtergere
  10. nu ca cel care a facut al doilea afis mi-ar fi prieten si il cunosc de multa vreme si stiu cat de mult a muncit la afis si ce mult isi doreste sa castige, dar chiar e ultra mega extra giga supercalifragilisticexpialidocious

    RăspundețiȘtergere
  11. toti cei care au trimis afise au muncit pentru ele

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut. Sunt din Constanta si vreau sa te intreb unde va fi concertul?
    Vad ca scrie club The Wish. Este vorba cumva de club Wish?
    Daca da.... nu este un loc tocmai potrivit pentru Vama..... este chiar opusul.....

    RăspundețiȘtergere
  13. @ bogdan
    da, este vorba de clubul Wish, fostul cinema :)

    stiu ca e club de fitze, dar in septembrie, cand a fost ultimul concert acolo, a fost foarte foarte misto ;)

    oamenii sa fie ok, asta conteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Reuşite afişele ! Unele chiar pline de creativitate ! :) felicitări vouă

    RăspundețiȘtergere
  15. dar in ce data va fi concertul in constanta?

    RăspundețiȘtergere
  16. Dupa cum zicea si Erca, in Constanta cand va fi????
    Atunci sigur particip pentru afise :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Fiecare molecula din corpul meu vibreaza inca, iar in cap ruleaza filmul care inca nu "s-a terminat":

    "Nimic in lume nu ma opreste
    Sa urlu tare: Sunt fericit!"

    "Fericire-i cand iarba apare
    Fericirea-i ca raza de soare"

    "Eu ti-am alergat prin vene
    Ti-am suflat cu dor pe gene."

    "In ultimul cort e inca liniste..."

    www.teiubesc.ro

    RăspundețiȘtergere
  18. imi plac in ordinea asta: 4,2,5.
    dar ati fost destul de conventionali in alegeri din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  19. unul singur respecta incadrarea specifica afisului...restu nu le-as vedea expuse...ma asteptam sa fie si asta un criteriu

    RăspundețiȘtergere