[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 5 martie 2009

Post scriptum

Sunt impresionat de numarul oamenilor care au citit ultimul articol. Poate ca este un prim pas in sensul celor scrise de mine. Lumea ma intreaba, pe de alta parte, ce fac eu concret, dincolo de scris, pentru ca mesajul literelor sa prinda viata.

Concret: voi acorda o bursa unui elev-student care va prezenta un proiect de valoare in domeniul pentru care se pregateste. Echipa Agentiei de Vise va incepe in curand sa lucreze la un regulament de participare si la o modalitate concreta de jurizare si acordare.

Si, credeti-ma, aceasta bursa pe un an de zile o va primi un baiat sau o fata care are profunzime, cultura si viziune. Asta pot eu sa fac, pentru inceput. Vom reveni pe aceasta tema in curand.

Va multumesc pentru participare si va rog ceva: daca aceasta scrisoare va reprezinta principiile sau credintele dati-o mai departe. De necrezut, dar cateodata cuvintele schimba. Sau, dau de gandit.

31 de comentarii:

  1. tot respectul pentru initiativa asta. cred ca vama are ca public principal exact oamenii astia despre care spui ca trebuie sa schimbe(schimbam) mersul lucrurilor, incepand prin a citi. pe de alta parte, mi se pare de toata jena sa ti se ceara tie sa faci ceva concret. tu ai facut si continui sa faci ceva concret, prin muzica ta, prin textele astea si prin piesele de teatru (la care spuneai ca vrei sa te intorci). o sa incerc sa vorbesc cat mai sincer, ferindu-ma de lingusiri nenecesare. vama nu face o muzica de nisa, face o muzica accesibila maselor. fiind accesibila maselor, mesajul pe care voi il transmiteti se opreste la un anumit strat, nu merge mai profund de un anumit punct (punct de care sunt convis ca voi ati putea trece, mutare care, insa, v-ar micsora considerabil numarul de fani). cu toate astea, muzica voastra transmite mult mai mult decat o face cea a altor formatii cu acelasi succes ca al vostru. de-asta cred ca tu iti faci treaba, tu faci tot ce poti sa ridici nivelul in tara asta. sigur ca bursa asta despre care vorbesti este mai mult decat binevenita, dar cred ca ea va fi privita mai mult ca un scop decat ca o recompensa. iar mie mi se pare ca noi trebuie sa facem asta, sa ridicam tara asta, sa schimbam ceva, nu pentru niste bani primiti de la un artist celebru, ci pentru ca asta ne e misiunea. oricum, inca o data, felicitari pentru initiativele de genul asta. (p.s. recitind ce-am scris, imi dau seama ca, incet, incet, imi pierd si increderea in generatia mea - situatia la care, evident, am partea mea de vina)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru initiativa! Strop cu strop se face marea. Postul de ieri l-am pus pe blog de cum l-am citit. Te-ai gandit sa faci o melodie cu franturi din acest mesaj? S-ar raspandi mai bine pe muzica :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. just like Bono...
    hey, mai visati mult la site? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu il raspandesc printre prieteni. sper sa aiba un rezultat bun :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Tudor,de ce trebuie sa alergam in cautarea fericirii toata viata ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Putini in ziua de astazi mai au incredere in generatia de adolescenti de acum. Pentru asta meriti tot respectul si pentru gestul pe care il vei face . E de admirat!

    RăspundețiȘtergere
  7. pai...daca nu e cu suparare l-as prelua si eu pe blog...nu am multi cititori,dar asa putini cum suntem, ne bucuram ca cineva are incredere in noi...
    aveti grija de voi! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. L-am raspandit deja. Ma gandesc chiar sa imi pun cartile pe care le-am citit la dispozitia celor care sunt interesati. Cea mai mare bucurie este cea prin care poti sa descoperi lumea, nu prin bani, nu prin case uriase, ci prin citit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cuvintele se transformă în fapte. Din acest motiv e foarte important ce spunem, mai ales dacă sunt mulți oameni care ne ascultă.

    Un sfat: pune și link către download fișier mp3, unii o să-l distribuie mai departe și așa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiu ca nu e la subiect, dar... de abia astept sa se lase seara si sa ne/va vedem in Blue Monday. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Din ciclul ţara arde şi babele se piaptănă: ce-ar fi să foloseşti diacriticele pe blog?
    http://www.susinpom.com/2008/03/13/campanie-pentru-scrierea-corecta/

    Daca tot susţii cultura, ce-ai zice şi de puţin respect faţă de limba română?

    RăspundețiȘtergere
  12. :) macar el se implica , cu sau fara diacritice , asa ca lvinia draga ...
    n-ai ceva mai interesant de spus ?
    asteptam detalii , poate se gaseste cineva ....

    RăspundețiȘtergere
  13. Noi2, vreau eu titluri de carti. vreau sa citesc ceva bun si nu mai am idei.
    Multimesc anticipat :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Tudor, eu cred ca trebuie sa devii preshedintele Romaniei. Trebuie innoita generatzia de oameni ai cetatzii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Tudor, cum comentezi atacul de pe blog-ul acesta?

    Link aici

    RăspundețiȘtergere
  17. Te-ar interesa sa arunci o privire (si sa te implici daca doresti)peste un proiect cu tema ,,Problemele tarii vazute prin ochi de copil''?O parere ar fi binevenita.
    Am sa postez pe blogul meu scrisoarea ta catre liceeni ,daca nu te superi.
    Succese succesive iti doresc si sper sa lasi un raspuns in legatura cu proiectul.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mihai, un om care vrea sa-l placa toata lumea, e clar ca are o problema.
    Cat despre postul respectiv, si publicitatea negativa e tot publicitate. Cu mullttt mai puternica decat cea pozitiva...
    Daca 50 de oameni s-au adunat sa-l injure pe Chirila, ori Chirila e un subiect important..ori Chirila e un subiect important.
    Cand n-o sa-l mai barfeasca nimeni, inseamna ca nu mai exista...
    Deci Tudor Chirila exista, si e barfit. Si de cei care-l urasc, si de cei care-l iubesc.
    Sa ne traiesti Tudore, ca ne demonstrezi in fiecare zi ca existi. Si inca cum!!

    RăspundețiȘtergere
  19. un om inteligent nu facea ce a facut tipul ala,Mihai
    un om inteligent trecea mai departe daca nu-i placea ce vede,dar el e destul de superficial si a scris un post,probabil dedicat frustratilor ca el

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu am dat scrisoarea mai departe imediat dupa ce am vazut-o, şi mai trimit, de multe ori, ganduri de-ale tale; sunt uneori frumoase, alteori triste, profunde sau pur si simplu interesante si cateodata e bine sa vezi ce mai gandesc tinerii. Dupa ce te cistec, parca nu pare chiar totul pierdut!

    RăspundețiȘtergere
  21. @BiAnCa incearca Celelalte povesti de dragoste de Lucian Dan TEAODOROVICI

    RăspundețiȘtergere
  22. cred ca oamenii au mare nevoie sa citeasca/sa auda mesaje ca acesta si ca societatea romaneasca are mare nevoie de oameni ca tine care sa isi asume responsabilitatea si curajul de a comunica astfel de idei!

    RăspundețiȘtergere
  23. pentru ca nu ma pricep decat sa scriu:

    filozofie.
    sunt o eleva amarata ce moare cu fiecare picatura de sange stoarsa pe foile albe, umplute de ganduri si idei.
    si ma gandesc sa fac facultatea de filozofie.
    de ce filozofie?
    pentru ca asa poate va mai exista o urma de speranta. una care sa scoata unii oameni din casa, sa iasa la o bere pe plaja, sa simta spuma curgandu-le prin vene.
    sa simta mirosul libertatii asa cum ar trebui sa faca.
    poate asa as schimba ceva.
    si poate asa as da idei unor oameni care, posibil, sa aiba ganduri arse.
    poate asa aerul s-ar transforma intr-un nor imens de ceata maronie, strigand "sunt eu, gandu'. nu vrei, nenorocitule, sa ma pui pe-o hartie?"

    RăspundețiȘtergere
  24. nu vreau o bursa. vreau doar sa ma simta lumea.

    RăspundețiȘtergere
  25. Salut, Tudor. Am citit si eu scrisoarea ta catre liceeni si vreau sa-ti zic ca mi s-a parut super-tare textul. Insa nu sunt de acord cu o parte a scrisorii tale. O parte din presa chiar promoveaza tinerii. Eu sunt un licean din Braila si impreuna cu cativa colegi si prieteni scriem in fiecare sambata o pagina despre tineri, pentru tineri - Obiectiv Junior - in cel mai bine vandut ziar brailean. Uite, daca esti interesat, numarul de saptamana aceasta: http://www.obiectivbr.ro/junior.html . Si vroiam sa-ti propun ceva: Nu ai vrea ca "Scrisoare catre liceeni" sa apara in numarul de saptamana aceasta al Juniorului? Cred ca mesajul tau ar capata mai mult ecou, tinand cont ca ziarul in care va aparea scrisoarea ta are 44.000 de cititori zilnic, iar site-ul ziarului are 20.000 de afisari zilnice. Daca esti de acord cu propunerea mea, trimite-mi, te rog un mail la ionutzkjk@yahoo.com sau da-mi add pe messenger. Salut!

    RăspundețiȘtergere
  26. Toata stima si aprecierea. Felicitari pentru initiativa!

    RăspundețiȘtergere
  27. Salut Tudor , vreau sa iti spun ca ai foarte multa dreptate in ceea ce spui ,si mai am un mesaj pentru un anume octv care a postat un comentariu pe blogul tau... si care din cate am observat , el face parte din generatia care nu a reusit in viata,acea generatie despre care ne-ai vorbit .In fiecare zi ,in drum spre liceu ,vad diferiti oameni si imi dau seama ca nu suntem bine deloc ,oameni care nu le mai pasa de nimic,uita sa traiasca,uita sa zambeasca si probabil au uitat ce e fericirea ,se grabesc in fiecare dimineata sa prinda metroul ,au aceleasi fete triste si ruinate de speranta .......de aceea generatiile sunt in scadere,pt ca nu au de la cine invata sa traiasca , fara competitii,fara certuri ,fara grija de maine .....Ma amuz cateodata cand mai aud cate un copil sau tanar :"ce Romanie de cacat",si as vrea din toata inima sa ii spun k nu tara e de vina ci oamenii din ea.As avea multe de spus dar banuiesc ca le stii si tu ....Te salut ,cu respect....Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  28. Tudor, ma bucura nespus initiativa ta.

    Eu sunt unul dintre tinerii din Romania care face ceva si as vrea sa ne intalnim ca sa iti povestesc mai multe. Pana atunci, poti citi aici despre proiectele mele pentru Romania:
    http://investeste.lumebuna.ro

    In acest moment am renuntat la orice job, plecand de pe o pozitie de Management intr-o multinationala. Doar pentru ca eu cred ca PUTEM, impreuna sa crestem ROMANIA! :)

    PS: deasemenea caut cat mai multi voluntari care sa mi se alature:
    http://www.lumebuna.ro/2009/03/14/lumebunaro-cauta-voluntari/

    RăspundețiȘtergere
  29. nu imi mi-a placut niciodata vama veche iar tudor chirila mi-a fost mereu indiferent insa dupa ce am citit interviul din revista gq iar astazi am citit scrisoare catre liceeni mi-am dat seama ca e un om de mare caracter si imi place de el..mi-a placut cand a vorbit de Dumnezeu ,lucru mai rar intalnit la vedetele sa zic asa din romania! jos palaria Tudor Chirila!

    RăspundețiȘtergere