[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 16 martie 2009

Nu inteleg twitter.

De ce ar trebui sa impart lumii nimicuri despre mine? Doar ca sa-mi promovez blogul?

Twitter e prea mult. Mi se pare o forma ridicola de a demonstra oamenilor ca suntem Oameni. e ceva vulgar in toate trairile astea normale strigate-n gura mare prin mesaje scurte. De parca te zbati sa spui: traiesc, respir, exist.

mananc. am zambit. sunt in depresie. la restaurant. a trecut un logan rosu si mi-a adus aminte de profesoara de chimie. ma culc. mi-e dor de voi. iar am insurubat un bec. vecinii fac sex salbatic. pisica toarce. citesc nietsche. nu-l inteleg. astept in trafic. am mancat branza. vai ce frumos e ultimul U2. plec la londra. nu mai plec la londra. iar plec la londra. escala la amsterdam. ce mizerie in presa. imi plac gogosarii. voi lansa ceva. nu va spun ce. sunt sofisticat, azi. imi place sushi. de ton alb. belgia rules. am geaca de schi. va scriu de pe un bloc. stau pe wc-ul dintr-un hotel parizian. sunt cool. sunt pe twitter.

Nu, twitter e prea mult. Dixit.

44 de comentarii:

  1. exact
    blogul nu e o metoda de a descrie viata de zi cu zi in toate amanuntele ei,e o metoda de a-ti scrie trairile,parerile despre societate sau alti oameni,iar atunci cand ajunge sa fie un jurnal personal nu o sa mai prezinte interes pentru nimeni

    RăspundețiȘtergere
  2. @ cooh : cand o sa devina jurnal personal o sa prezinte interes foarte mare. dar nu genul de interes pe care il doreste Tudor. cei mai interesati o sa fie cei din presa care, vorba lui Tudor "vor doar sa-i numere orgasmele"

    RăspundețiȘtergere
  3. ok...am inteles ideea in mare:D dar totusi imi zice si mie cineva ce inseamna "twitter"?:|

    RăspundețiȘtergere
  4. In sfarsit... exista cineva care are aceeasi parere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tudor,am si eu o intrebare !
    Cantati vineri in Regie ?

    Intreb sa nu-mi iau teapa cu procurarea biletului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Câteodata un jurnal e interesant de citit dacă e vorba de viaţa la un playboy... Depinde desigur, dar în mare parte Cooh are dreptate.

    @Byank - Tudor a zis în mare parte definiţia la twiter... aş putea adauga că e deja un mIRC, cum e folosit de români... nu am ştiut nici eu exact ce e, dar am căutat pe google

    RăspundețiȘtergere
  7. @vemmom,eu ma refeream la genereal,stiu ca ii intereseaza pe multi viata personala a persoanelor publice

    RăspundețiȘtergere
  8. stai sa imi revin... am auzit eu de coincidente dar cand am deschis pagina de blogger tocmai ma gandeam la cat de cheesy e... (cu mentiunea ca pana ieri nu stiam ce e ala twitter...si mi-a trebuit o zi sa imi dau seama la ce foloseste...la nimic.)

    RăspundețiȘtergere
  9. P.S.: am gasit un scop al Twitter-ului.
    In loc sa dai un Mass pe messenger postezi poanta (sau minunatul mesaj cu "daca nu dai mai departe o sa dea masina timpului peste tine") si le citeste cine chiar vrea.
    Ha! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Blogul e un jurnal. Cine zice ca nu e asa...Nu vorbesc de blogurile care vand ceva sau sustin o cauza(desi si acelea spun ceva despre propietar de natura jurnalului). Jurnalele sunt de mai multe feluri: acele jurnale in care descriem obiectiv ceea ce facem in fiecare zi. hai sa le numim jurnalele clasei a VI-a si jurnalele in care obiectivul e inlocuit tot mai mult de subiectiv. prin ceea ce scrie tudor pe blog, eu si multi altii nu facem decat sa ne descoperim o parte din noi, sa o lasam sa se vada, sa ne lasam sa fim vazuti. chestia e transmutata intr-un alt plan, in care nu eu sunt personajul principal desi ceea ce scriu e foarte personal. trebuie sa ai talentul de a face un ,,jurnal'' in care cel care citeste se poate transpune in pielea scriitorului.
    numa bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Semnati petitia impotriva marginalizarii filosofoei in invatamantul din Romania pe http://www.petitieonline.ro/petitie/semnaturi/petitie_impotriva_marginalizarii_filosofiei_in_invatamantul_romanesc-p53213040.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Unele persoane care deschid ochii dimineata cu gandul ca un oarece tabloid a mai publicat vreun eveniment monden legat de Tudor sau de oricare personaj mediatizat, au nevoie ca acest blog sa semene cu fuckin' Can-Can sau Click!. Asa ca, draga Tudor, cate orgasme ai? (glumesc) Acest blog e bestial asa cum e. Nu e nevoie de picanterii sau mai stiu eu ce pentru a-l face mai functional. Bravo Tudor!
    P.S. Te-am rugat la Timisoara (in The Note 6.03) sa canti Scrisoare catre Fat-Frumos. Si raspunsul tau a fost DA, vom canta. Si guess what? Nu ai cantat-o :( Data viitoare ma urc eu pe scena si o cant :P

    RăspundețiȘtergere
  13. :))o sa fie frumos la londra pe 14 august

    RăspundețiȘtergere
  14. Fără să iau apărarea unui serviciu online voi observa că aceleași reacții a născut și blogul când a apărut: ’De ce trebuie să scriu eu ce gândesc, ce fac, ce simt pe net?’

    Mie îmi place Twitter.
    www.twitter.com/floringrozea

    RăspundețiȘtergere
  15. cred ca vei scrie doar cand vei avea ceva de spus, ca si pana acum. am gasit idei interesante si mult adevar in scrierile tale, de aceea am revenit. e interesant si ce cred ceilati care raspund scrierilor tale. ceva/cineva te-a suparat foarte tare...trece.

    RăspundețiȘtergere
  16. Twitter nu e pentru ceea ce ai descris tu...daca altii (gen Florin Grozea) inteleg asa e un caz restrans..restul il folosim pentru lucruri mai folositoare

    RăspundețiȘtergere
  17. daca te gandesti ce ai facut anul trecut pe 16 martie, sau ce ai mancat n-o sa ti amintesti. pentru ca ne retinem doar ce ne doare sau ce ne a bucurat f mult..asa e visul. dar daca scrii..scrii pt tine in primul rand..ca intr o zi sa rasfoiesti si sa te intrebi "asta am scris eu?.."
    glumeam oarecum..spor la scris ..scrii bine

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. hei... salut! ;)
    sa stii ca te respect mult Tudor...

    si de aceea vreau sa-ti zic ca twitter nu e prea mult, ci e MAI PUTIN! Si deseori mai putin, e mai bine. Nu toata lumea il utilizeaza cum trebuie, that's 4sure, dar la fel e si cu blogurile. :)

    Si dupa cum zicea si Florin, reactiile fata de blog au fost asemanatoare, ca de altfel fata de orice lucru nou. Parca 2% din omuletii de pe pamantul acesta sunt early addopters.

    Daca ai timp, iti recomand sa te uiti peste acest video: http://www.ted.com/index.php/talks/evan_williams_on_listening_to_twitter_users.html

    Ca orice tool online/offline, conteaza cum il utilizezi.

    Am sa scriu in curand un ghid pentru twitter pentru incepatori :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Păi vezi ce iese la final pe twitter, ceea ce ţi-a ieşit şi ţie la final)) sunt cool, am twitter asta e tare))

    RăspundețiȘtergere
  22. E greu de inteles. Asa am zis si eu acum 8 luni, inainte sa ma apuc sa-l folosesc.

    PRoblema e ca ai nevoie de anumite persoane si atunci poti afla mai usor pe unde sunt si ce fac. Si tu la randul tau poti sa-ti anunti prezenta prin diferite locuri.

    E o forma de comunicare si socializare.

    RăspundețiȘtergere
  23. Asa zicea toata lumea la inceput cu Twitterul, exact asa ziceau toti si despre bloguri in urma cu ft mult timp :P

    Insa nu-l folosesti doar ca sa raspunzi strict la intrebarea "What are you doing". Il folosesti si ca sa promovezi anumite articole, posturi interesante pe care le-ai mai citit, piese noi, idei pe care in mod normal nu le-ai trece pe blog (pe Twitter ai o limita de 140 de caractere), cunosti foarte multi oameni noi si interesanti (fiindca inca este in stadiul in care nu se inscriu toti cretinii si pustii). Trebuie doar sa inveti cum sa-l folosesti... si sa intri cat mai des pe el, ca altfel ai degeaba Twitter.

    Pe mine ma urmaresc peste 900 de romani pe Twitter, mi-am facut ft multe relatii astfel, imi vin ft multi vizitatori pe blog de pe Twitter etc. Ca sa nu mai spun ca am foarte multi prieteni care si-au gasit joburi astfel.

    Si Vali Barbulescu are Twitter, Dj Optick, Barack Obama, Britney Spears, Zoli de la Sistem... Aveau si baietii de la Simplu intr-o perioada, dar a disparut dupa lansarea "Un Film Simplu" (baaad move).

    RăspundețiȘtergere
  24. Fug de laptop, scriu cat pot de des la o masina de scris. Nu citesc ziare, doar reviste. Paginile pe care le citesc nu sunt colorate, dar pentru unii Contemporanul e ziar nu revista. Ganduri, trairi si sentimente, sper sa le am intotdeauna in cat mai putine cuvinte. Traiesc departe, poate intr-un trecut al locurilor "fara semnal". Uneori insa ... pot pleca in orice fereastra a laptopului daca acolo asteapta cineva.

    RăspundețiȘtergere
  25. "Pisica toarce[...],mananc branza"...
    Asta imi place...dar vis-a-vis de twitter...is not you.

    Sa ai parte de verde si cald toata ziua !!!

    RăspundețiȘtergere
  26. A...si sushi de ton alb...yummy!!!
    :)
    :)
    :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Depinde cum privesti lucrurile. Tu esti un om ocupat care creeaza si care ofera creatia lui ca mod de COMUNICARE. Ei bine altii au ales sa creeze COMUNICARE prin canbale de socializare gen TWITTER si sa se foloseasa de acele canal pentru a propaga idei. Ia intreaba-te:
    DACA NU ERAM CELEBRU, AS FI FOLOSIT OARE si TWITTER-ul CA SA DEVIN CUNOSCUT?

    RăspundețiȘtergere
  28. exagerate-s multe maestre, nu numai twitterul. oamenii arata oamenilor ca-s oameni, oamenii apara oamenii de oameni, oamenii se apara de oameni prin regulile oamenilor.
    De fapt oamenii nu înţeleg o iotă din ce se întâmplă în jurul lor, aşa că se plictisesc şi se înlănţuiesc cu legi, advertising, războaie şi PR.

    RăspundețiȘtergere
  29. Ideea cu Twitter ii simpla. Ai cel ce posteaza, si cei ce urmeaza. Daca vrea careva sa citeasca ce scri tu, iti trimite intentia. De nu, nu.

    RăspundețiȘtergere
  30. postul asta putea fi scris in 7 tweet-uri :o)

    Ideea e ca poti folosi twitter-ul asa cum simti, urmaresti pe cine aduce valoare pt tine personal - la fel cum citesti bloguri dupa acelasi criteriu.

    Poate in cativa ani vom comunica folosind doar acronime printr-un CIP implantat in incheietura, si cineva va scrie un tweet despre cum nu e de acord cu modul asta de interactiune si ca e prea mult.:o)

    RăspundețiȘtergere
  31. Zambesc. Larg. Ma intreb cati oameni stiu traducere pentru "Dixit" si daca exista cineva pentru care mai inseamna ceva cuvantul :).

    RăspundețiȘtergere
  32. twitter inseamna sa fi in pas cu moda, nimic mai mult. Bine, poate si promovarea blogului. Eu chiar nu-i vad rostul. De parca ar vrea cineva sa stie ce fac eu din 10 in 10 minute. Cum noi (romania) nu stim altceva decat sa-i copiem pe cei din afara (lumea civilizata si emancipata), era putin probabil sa nu copiem si tuitaru.

    RăspundețiȘtergere
  33. In Romania multe tool-uri sunt folosite gresit.
    Toata partea de social networking e inteleasa gresit pt ca in Romania social Networking inseamna www.hi5.com nu inseamna www.facebook.com www.linkedin.com sau www.xing.com.

    La fel si Twitter... in Romania e vazut ca un mirc, ceea ce e complet gresit. Twitter e mult mai mult. Twitter poate fi mult mai mult.

    Dell a obtinut mai mult de 1 milion de $ din twitter. Obama a folosit twitter intens in campania electorala. Si exemplele de succes pot continua.

    RăspundețiȘtergere
  34. ntz. gresesti. ideea e asta: traim intr-o lumea foarte matematiza. twitter-ul se apropie foarte mult de dimensiunea umana a cifrelor care ne domina. e mult de explicat aici. in esenta lui, asta face twitter-ul. aduce informatia in realitate si subsumeaza informatia realitatii. momentan, in romania, nu e deloc asa - dar e pe drumul cel bun. problema e cu moralitatea lui..

    RăspundețiȘtergere
  35. rutina de zi cu zi e cea care ne creeaza viata in ansamblu. cam despre asta e twitter.

    ai grija, insa, twitter creeaza dependenta :)

    RăspundețiȘtergere
  36. De acord cu acest articol,geniala incheiera:) Dixit (lat.) dico,dicere,dixi,dictum este tema de perfect si inseamna un am spus hotarat:X vama rullzz Tudor,te asteptam cu mare interes la noi in liceu :X Moisil the besT:X

    RăspundețiȘtergere