[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 25 martie 2009

Nimic azi...

Mi-au zgariat masina. Ieri am scos-o din service. Azi e zgariata.

Astazi este Buna Vestire. Sarbatoare mare. N-am ajuns la biserica...Trist. Sunt un Om al zilelor mele.

Am baut o cafea intr-o cafenea.La o masa, trei fete de liceu. Erau imbracate de seara. Mi-au zgariat privirea.

Claxoneaza. Toti claxoneaza. Nu e timp, pentru timp.

O fata in rochie de mireasa se plimba pe calea victoriei cu o umbrela verde deasupra capului. Oamenii scuipa seminte. Cojile se lipesc de rochia ei precum mustele care aterizeaza pe un zid galben.La capatul drumului este un musuroi cu umbrela.

23 de comentarii:

  1. M-am trezit, am injurat ceasul, am plecat prin ploaie, am realizat cat de mult iubesc viata si persoana de alaturi si a iesit soarele.

    Se pare ca am avut o zi mai buna decat tine.

    Ah... si nu m-a stropit nici o masina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. fiecare zi care ma apropie de concert, adica de maine, e din ce in ce mai frumoasa.
    in rest, am vazut un film ff tare. si am avut inca o zi lunga la liceu. acum imi pun toate la punct pt maine si pt vineri. maine seara n-o sa fie timp.
    maine vine VAMAAAAA !! :)

    maine - SHOW, PLAY, LOVE !! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vorbind de masini. Astazi am avut parte de cel mai stupid semi-accident. Mergeam usor pe Bratianu, printr-o aglomeratie execrabila. Ajung la rondul de la Universitate, unde opresc la semafor si POC! M-am speriat, recunosc, cobor din masina, ma uit la pupatura, ma enervez si-i spun baitului care ma pupase: 'ce faci, frate?!?' El, alb la fata, cu mana la gura, cu ochii mari, pierdut asa in lumea lui imi spune: 'nu v-am vazut...va rog sa ma iertati, da' nu v-am vazut...' Sa-l iert? Mai are rost sa repet ca era o aglomeratie infernala? L-am iertat pana la urma...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha. Astazi este ziua unei fetite incredibile. Implineste 11 ani.
    Si m-a invatat sa cred in Mos Craciun, in desene animate si in fete in rochii de mireasa cu umbrele verzi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu inteleg de ce mi s-a sters comentariul. Era prea profund si nu s-a inteles mesajul?

    RăspundețiȘtergere
  7. am intrebat azi de vreo 5 ori pe cei din jurul meu: azi e sarbatoare? ce sarbatoare?!
    ...deci e Buna Vestire :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai stiu pe cineva care a avut o zi extraordinar de proasta.pfff.Unde canti Tudor?In ce oras?Sunt parca pe alta planeta...sorry!PS:Cand sunt trista,mereu iti fredonez melodiile... ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Uneori e un lucru bun cand ni se deterioreaza un obiect pentru care am dezvoltat un oarecare atasament. Poate tocmai pentru a ni se aduce aminte ca e doar un obiect...n-are suflet.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu daca e astenia de primavara de vina, dar imi place asta, e frumos... http://bloggermarin.blogspot.com/2009/03/cu-timpul-invetide-jorge-luis-borges.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. iti vestesc iubirea, tie alb. sa-ti dea candoarea de a ierta tot ce nu am stiut cum sa-ti dau.

    RăspundețiȘtergere
  13. azi am vazut prima data in aceasta primavara un zarzar inflorit, a fost soare si am primit flori rosii.

    RăspundețiȘtergere
  14. Azi am vazut pentru prima oara anul acesta barza...isi facea curatenie in cuib...
    Se vede ca am avut o zi calda!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. :) ce imagine frumoasa ... a musuroiului !

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi se face frica atunci cand incerc sa privesc aceste fotografii. E a treia oara cand incerc sa le vad. Si totusi nu am puterea sa ma uit in detaliu la ele. Pur si simplu imi e frica. Nu stiu de cine sau de ce. Pur si simplu frica ma face sa trec repede peste ele

    RăspundețiȘtergere