[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 16 martie 2009

Calea Victoriei. My night vision.


23 de comentarii:

  1. Fain.. se vede bine de sus.. de jos insa, nu prea. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e nimic atat de fain in fotografia asta...e atat de aglomerat...cand mai are parte de intimitate orasul daca nu noaptea?...macar noaptea...

    RăspundețiȘtergere
  3. buna fotografie!(buna,tarzan!imi amintesc o gluma. faina).nikon?obiectiv?ai deschis fereastra sigur!:)

    domnita Natalia,orasul nu are nimic cu intimitatea!nici "macar" noaptea!sau mai ales...

    RăspundețiȘtergere
  4. In Romania circula pe drumurile lui Ceausescu, soferii de azi, in masinile de maine. Mai mare scarba ca intr-un oras, intr-o capitala sa se circule in halul asta !

    Dusmanul nostru este orice tradator, orice corupt si toti aceia care fie doar in gand au pretentia de autonomie !
    Miscarea Legionara invie mai clara, mai stricta si mai asteptata ca oricand ! " Legio XIII Gemina Totul pentru tara " recruteaza Legionari, trimite cv-ul la : legio_gemina@yahoo.com . http://legiototulpentrutara.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adriana.mama Anei....era la sens figurat...ironizam putin orasul si luminile, aglomeratia...nu totul e exact ceea ce pare la prima lectura...

    RăspundețiȘtergere
  6. IMI RETRAG COMENTARIUL,DOMNITA NATALIA,SUNTETI ATAT DE TANARA!RECOMAND COERENTA,DICTIONAR,LECTURA,STUDIU,SIMPLITATE.

    prea multe .....(puncte puncte)

    RăspundețiȘtergere
  7. jungla de beton!Hm! si ce ironie...calea victoriei!

    RăspundețiȘtergere
  8. poza imi place si mie. de sus se vede frumos. dar, ma bucur ca nu am fost acolo, jos.

    RăspundețiȘtergere
  9. off topic:Scrisoarea pt liceeni a ajuns foarte departe.A primit pana si mama mail cu scrisoarea ta.Ce ma bucur pentru initiativa voastra,pentru ca ia avant.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti unul din promotorii blogului http://filosofiaenecesara.wblog.ro/ Posteaza comentarii aici pentru salvarea Romaniei de la un colaps cultural si intelectual!
    In Scrisoare pentru liceeni( pe care am postat-o pe blog) dezvalui adevaruri crude din viata tinerilor.
    Eu cred ca reintroducerea filosofiei in scoli ar fi o solutie importanta la cultivarea elevului datorita puterii ei de a percepe lumea rational.
    Inca mai avem o sansa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Culorile îmi plac, dar după cum au mai zis câțiva : nu aș vrea să mă aflu acolo jos.

    RăspundețiȘtergere
  12. faci treaba buna cu fotografia . felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cul.

    Have a look-see http://homepage.eircom.net/~sebulbac/burton/home.html

    :)

    RăspundețiȘtergere
  14. nu mi se pare o fotografie speciala dar bucurestiul pare mai occidental aici

    RăspundețiȘtergere
  15. ma intreb cum ar fi aratat daca in locul acelor masini ar fi fost Dacii

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca totul e o chestiune de perspectiva.... Constat fara o surprindere deosebita isteria nevinovatilor participanti la trafic ce vad lumea "de jos" :).

    RăspundețiȘtergere
  17. un brad de Craciun la mijlocul Martisorului :D

    RăspundețiȘtergere
  18. rosul da viata, chiar daca te ard pupilele uneori...in dimineata asta Calea Victoriei e gri.

    RăspundețiȘtergere
  19. Deschide fereastra si trage adanc in piept...

    Cel mai nesanatos este sa locuiesti in centru cu traficul sub geam! Toata emanatia de esapament la tine in dormitor :(((

    Ador noaptea in schimb...Mai ales aici unde sunt eu ... atat de liniste incat imi aud propriile ganduri ...ce rau e cateodata,nici mie nu-mi vine sa cred !

    RăspundețiȘtergere
  20. Mihai T, am intrat sa vad cine esti.
    Oricum, tineretea este o greseala care se corecteaza cu timpul !

    RăspundețiȘtergere
  21. poate nu e asa speciala, cum spui, insa rosul parca umanizeaza adunatura de fiare pe roti.

    RăspundețiȘtergere