[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 12 martie 2009

Castigatori

Gata. Primul concurs Vama s-a incheiat. Am hotarat sa nu alegem un singur castigator, ci sa acordam 5 premii speciale. De fapt, avem 3 castigatori pentru ca printurile 1, 3, si 5 au acelasi autor.
Cel mai creativ poster

Cea mai frumoasa idee

Cea mai functionala idee

Cea mai creativa ilustrare a discului Vama

Cea mai buna utilizare a fotografiei
Vreau sa le multumesc tuturor celor care au participat la concurs si au cautat solutii creative pentru Vama. Asa cum ati observat, nu a fost premiat niciun spot radio. Scenariile au intrat in competitie cu afisele, fiind alternativa pentru cei care nu se pricep la Photoshop.

Executiile vizuale s-au dovedit mai creative. Exista afise bune si printre cele nepremiate, dar vor mai exista ocazii sa va dovediti creativitatea. Chiar ne gandim sa facem o categorie pe vamamusic.ro unde sa adunam cele mai interesante afise si unde sa puteti trimite in continuare propuneri.

Felicitari castigatorilor. Eu si colegii mei de la Agentia de Vise abia asteptam sa va cunoastem. Veti fi contactati cat de curand pe mail.

13 comentarii:

  1. interesante ideile, felicitari creatorilor!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primele două sunt senzaţionale. Just that.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie-mi placea si cel cu firele de iarba.era mai keep it clean keep it green.:-<

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase toate. dar cel mai mult imi place al doilea :)
    felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi placea cel "ecologic".
    Felicitari tuturor,mai ales castigatorilor...

    Complimente pentru initiativa !

    RăspundețiȘtergere
  6. ...Si pasarea devine zbor pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi placea cel cu pescarusul, dar who am I to judge..:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari tuturor participantilor! "Cel mai creativ" mi-a placut mie cel mai mult. Abia astept sa vad si alte idei, ai zis pe vamamusic.ro? Ne vedem acolo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru realizarea unor site-uri super frumoase si functionale va pot recomanda sa lucrati cu www.lambertgroup.ro Sunt foarte buni baietii si eu am fost fff multumita de promptitudine si realizarea site-ului. Portofoliul lor este impresionant.

    RăspundețiȘtergere