[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 22 martie 2009

Asociatia Caritabila a Fanilor Vama

In ultima vreme am primit foarte multe solicitari care vizau implicarea mea sau Vama in evenimente caritabile. Unele mailuri imi cereau sa va aduc la cunostinta respectivul caz( ceea ce am si facut) altele ne solicitau prezenta in concert, cum am facut de curand in cazul Alexandrei. Marturisesc insa, ca nu am putut sa dam curs tuturor solicitarilor si asta e oarecum frustrant si ridica intrebari: oare am ajutat pe cei care aveau mai multa nevoie? am fi putut face mai mult pentru altii?

E greu de raspuns, e greu de masurat gravitatea unuia sau altuia dintre cazurile care oricum te pun pe ganduri cand le citesti. Asa a incoltit ideea pe care am sa v-o expun in continuare.

Cred ca exista un numar mare de fani sau prieteni Vama implicati in a urmari prestatiile noastre. Deasemenea stim ca exista un numar mare de cititori ai acestui blog.

Sub forma unei asociatii, Asociatia Caritabila a Fanilor Vama, am putea sa ne strangem foarte multi si in baza unei cotizatii anuale de numai 50 euro sa adunam o suma care sa serveasca in limitele ei diverselor cazuri care ni se aduc la cunostinta sau pe care le descoperim.

Asociatia ar avea un comitet de conducere unde am putea coopta medici si sociologi. Comitetul ar avea in structura lui fani sau prieteni Vama si toate cazurile catre care ar decide finantare ar fi facute publice din timp. Cu toate astea decizia va ramane a comitetului care ar trebui sa analizeze atent toate solicitarile. In conditiile in care e imposibil sa ajuti pe toata lumea cred ca toti am intelege optiunile comitetului.

Sunt curios daca vi se pare o initiativa fezabila. Ganditi-va ca daca ne-am aduna zece mii de oameni ar insuma vreo 500000 de euro. Scazand niste cheltuieli minime de organizare si existenta cred ca vorbim de o suma importanta pe care in numele unei idei am putea s-o strangem.

Cu doar 4 euro pe luna te poti simti impacat ca ti-ai ajutat semenii la greu. De multe ori uitam si de acest minim ajutor.

Cei interesati sa participe la dezvoltarea aceste idei si sa se implice activ ne pot contacta la

carina.sava at agentiadevise.ro

27 de comentarii:

  1. buna idee
    putem renunta la 3 sticle de suc pe luna pentru a ajuta persoanele care au nevoie de noi
    sper sa se implice nu numai fanii vama

    RăspundețiȘtergere
  2. I'm in! sper sa ne strangem cat mai multi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ne-am putea strange chiar mai multi,daca nu de alta,cel putin la gandul ca ar putea fi unul dintre noi care sa aiba nevoie de un astfel de ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  4. este o idee fff buna:) mi-ar placea si mie sa ma implic....sa vad cum fac,avand in vedere faptul ca nu sunt din Bucuresti:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo Tudor, imi pare o super initiativa. Si va functiona sigur.

    RăspundețiȘtergere
  6. O idee frumoasa. Voi intra si eu pe site. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E o idee buna! Ar fi interesant sa organizati si alte actiuni de voluntariat... Poate sunt care vor sa ajute nu doar financiar.

    RăspundețiȘtergere
  8. O idee minunata! Nu ma voi putea implica in organizare, dar in mod sigur voi contribui!

    RăspundețiȘtergere
  9. o idee foarte buna:) where do i sign?:P

    RăspundețiȘtergere
  10. geniala prestatia la blue night!si ideea cu asociatia dovedeste ca ai un suflet nobil si sigur se vor alatura multe persoane sa sprijine proiectul.o sa trimit si eu mail.

    RăspundețiȘtergere
  11. E foarte buna buna ideea,dar....Cum suntem siguri ca banii ajung unde trebuie?Pentru ca peste tot sunt asociatii caritabile si D-zeu stie unde se duc incasarile.Mai clar,stiu o prietena care aduna bani pentru o asociatie si avea 60% din incasari.Daca mai erau si altii la jumulit e clar ca pentru bolnavi mai raminea vreo 5%.Sau poate nici atit.

    RăspundețiȘtergere
  12. subscriu si eu ideii tale...dupa cum vezi sunt preocupata de actiuni ce ii pot ajuta pe semenii nostri...poate fanii tai vor fi pasi din drumul pe care vrea sa il parcurga IHTIS...

    RăspundețiȘtergere
  13. Cand eram mica intalneam mereu in fata catedralei un batranel. Intr-o zi cineva mi-a spus ca banii pe care-i primea, ii cheltuia pe bautura si atunci, revoltata, am rugat-o pe mama sa nu-i mai dea nimic. Mama mea a privit departe si mi-a spus : " nu judec eu mana pe care mi-o intinde fiecare om in drumul meu " si i-a dat in continuare de pomana. Au trecut multi ani de atunci si intotdeauna cand vad un betiv cersetor bunatatea mamei mele imi face parca semn din cer si azi inteleg ca suntem mereu doar ceea ce noua ne place sa fim si avem ceea ce dorim sa avem. E un proiect foarte greu, dar nu imposibil. Insa ce conteaza e ca va fi cel mai minunat lucru pe care l-ai facut in viata ta. Pentru ca tot ce faci pentru altii, iti inalta aripi catre Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  14. :) 50 euro e o pereche de blugi...sau viata unui om :) Exista oameni care pentru 50 euro fac puscarie. Exista copii care invata si lupta ca intr-o buna zi sa isi permita un bilet de avion low cost cu 50 euro. Exista batrani care vad in 50 euro o avere. Bursa mea la facultate e 50 euro pe luna. Si totusi...sunt DOAR 50 euro , oricat de multi ar parea in anumite cazuri. Sunt convinsa ca o data pe an pot rupe 50 euro. I`m in

    RăspundețiȘtergere
  15. O sa contribui cu placere, sunt convinsa ca o sa iasa proiectul pt ca e o idee laudabila.

    RăspundețiȘtergere
  16. sunt de acord, buna idee...asteptam detalii ce si cum...

    RăspundețiȘtergere
  17. E foarte buna ideea....dar trebuiesc avute in vedere actiuni cu efecte pe termen lung....sunt convinsa ca impreuna putem sa gasim solutii pentru o lume mai buna....si noi tinerii cred ca ar trebui sa ne implicam in initiative de genu'...sunt socanta cand vad ca cei care imi pun piedici initiativelor de a trai intr-o lume mai buna sunt cei de-o varsta cu mine...:(

    RăspundețiȘtergere
  18. cred ca fara suspiciuni inutile si cu o transparenta si buna organizare a proiectului fiecare dintre noi va fi fericit cu fapta si contributia sa.

    RăspundețiȘtergere
  19. M-i se pare o chestie FOARTE realizabila si as contribui cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  20. felicitari pentru initiativa!!!mi`as dori foarte mult sa participt la aceast proiect...sunt sigura ca va fi un succes avand in vedere ca Vama are o multime de fani..daca s-ar organiza in fiecare oras cate ceva...cred ca am reusi sa ajutam pe mare parte dintre cei care au nevoie de noi..sper ca se va organiza si in cluj ceva(multimea de fani v-ar putea ajuta...asteptam mai multe informatii..pana la urma orice fapta buna ne spala sufletul de noroi..:)

    RăspundețiȘtergere
  21. propun ca aceasta asociatie sa se infiinteze cat mai curand, pentru a putea redirectiona cei 25 din impozitul pe profit. Nu vreu sa contribui la cei care deja au prea mult! Hai sa facem ceva cu si pentru oamenii care nu apar la televizor!

    RăspundețiȘtergere
  22. Suuuper! ideea
    As dori sa particip si eu!
    Cu cat ne adunam mai multi, cu atat puterea e mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  23. buna idee...si nu spun asta doar pt ca se intampla sa cunosc un copil care ar avea mare nevoie de ceea ce vrei voi sa faceti. nu stiu daca ati auzit sau ati vazut prin ziare cazul lui Stefanut, un copil de 3 anisori, care are nevoie de transplant de maduva osoasa. operatia costa 150 mii euro plus inca 20 de mii gasirea donatorului. mai multe informatii gasiti pe http://www.cristianstefan.ro/
    este o poveste cat se poate de adevarata, il cunosc pe pusti, e un copil extraordinar. in incercarea mea de a gasi solutii, am dat peste alte nu stiu cate cazuri de oameni care au nevoie de ajutor. ceea ce vreti voi sa faceti este un ajutor asa ca indraznesc sa va rog: AJUTATI-L SI PE STEFANUT!!!cum considerati voi ca puteti, mediatizare, bani, orice....
    ma implic si eu in proiectul vostru fara nici o ezitare si o sa incerc sa-i conving si pe altii sa se bage.. bafta multa multa. sunt alaturi de voi

    RăspundețiȘtergere
  24. Suna bine!

    Vreau sa semnalez un fapt pe care l-am simtit pe propria-mi piele:
    In mai multe randuri am vrut sa particip la evenimente caritabile insa de fiecare data am avut o mare retinere datorata lipsei de incredere.

    Veti spune ca sunt eu mai sceptic.
    Eu cred ca romanul este sceptic in general.

    Nu vorbim de lipsa de incredere in Vama ci lipsa de incredere in cei care gestioneaza efectiv banii.

    Concluzia mea: "Cu cat se lucreaza mai bine la transparenta gestionarii banilor cu atat fundatia va fi un succes"

    Putem face chiar un "brain storming" aici pe blog si sigur vom gasi o solutie originala pentru o fundatie cat mai transparenta si cat mai credibila.

    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  25. Sperantele lui Stefanut sunt din ce in ce mai mari.Astazi, 28 martie 2009, CONTUL pentru viata lui Stefanut a ajuns la 30000 euro.Si promitem sa nu ne oprim pana cand Stefanut nu aduna toti banii.Vrem sa ii ajutam pe cei doi minunati parinti care l-au salvat din spital pe Stafenut cand l-au infiat sa il salveze a doua oara.Toata stima pentru cei care ii ajuta.
    http://cristianstefanut.tripod.com
    Stefanut va iubeste!

    RăspundețiȘtergere