[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 19 martie 2009

Eu despre Cluj

In primul rand vreau sa va spun ca speram c-o sa fie asa frumos si am mai ramas o zi:) Sunt prin oras...iar diseara ne vedem la Diesel la karaoke unde am fost invitat. Pe la 23 00. Cum karaoke, este suprema descatusare a distractiei si cantatului fals:)) sunt dispus sa fac echipa intr-un duet:)

Despre concertul de aseara:

Raul a venit si m-a strans in brate mult. Ceea ce se intampla pe scena in astea doua ore ne leaga pe toti intr-un mod magic. Legatura asta aproape indestrctibila pe parcursul celor doua ore vine din doua parti: bucuria de a canta, unul din cele mai frunoase cadouri care ni s-a facut, si publicul, in cazul de fata voi, care ne poarta intr-un loc greu de descris in cuvinte.

Mai scurt, ceea ce s-a inamplat in Obsession aseara suna asa: vertij, orgasm, oxigen, sete, suflet....

34 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. scrisoare catre liceeani...

    un mesaj frumos spus de tine..dar (pentru ca tot timpul exista un dar)
    cu ce folos citim cu ce folos invatam dak puterea o au acum cei cu bani,sa ii dam noi jos pe cei de la putere eu zic ca nu este nici o sansa,da intradevar lor o sa li se duca vremea deja au furat destul DAR ei au copii si acestea la randul lor au copii.
    Romanie este impartita in 2,cei cu bani de la putere care o sa ramana mult timp acolo si restul..
    doar prin munca greu,greu foarte greu ajunge cineva sus si imedeat cum a ajuns este doborat de sute de lovituri primite de la cei cu bani..
    romania se invarte in jurul banilor..
    "cu ce folos ai un lamborghini daca nu ai o autostrada"zice ,intreaba copii de bani gata la ce folos
    cu ce folos fac o facultate de drept sa zicem,daca trebuie sa dau 50000 de euro pentru a ajunge avocat..
    "nu va ganditi la furat e calea cea mai simpla" nu ne gandim la furat ne gandim sa facem ceva dar pentru a face ceva e nevoie de bani si banii in cele mai multe cazuri se fac din furat...
    "va reprezinta ce scoateti pe gura" asta asa e dar cu ce folos scoatem pe gura multe,daca nu suntem luati de nimeni ..
    suntem catalogati o "generatie de distrusi" astea suntem noi cei care incercam cum putem sa ajungem sus dar tot timpul ne lovim de zidul facut de cei cu bani si satui de atatea esecuri ne gasim linistea in "tequila si iarba"....

    aici e romania ...

    RăspundețiȘtergere
  3. No. Foarte Fain. Me bucur ca a fost asa la Cluj, sincer chiar si mie mi-a placut concertu` :)) deeesi.. nu ma asteptam sa ma simt asa bine. oricum.. merci ;) distractie maxima la karaoke >:) ne vedem. ne auzim. saaau?

    RăspundețiȘtergere
  4. super...asta inseamna ca mai veniti cat de repede ,nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand mai mergeti la Cluj poate treceti si pe la Sibiu! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-e dor! Enorm de dor! Indescriptibil de dor de o cantare de-a voastra! Si eu eram pregatita sa vin la concert aseara...dar ieri dimineata m-am trezit cu o viroza tare urata...si n-am mai mers nici la scoala... Mi-a parut tare rau, dar anul viitor cand voi sta la CLUJ voi fi prezenta la o gramada de concerte de-ale voastre! Va salut cu mult dor de Vama, Roxi mica si creata, Zalau!

    RăspundețiȘtergere
  7. no fain asa:D noi,clujenii,nu putem decat sa ne mandrim si sa ne bucuram ca v-a placut... :P...deci diseara,diesel party:P

    RăspundețiȘtergere
  8. toti avem nevoie de vertij, orgasm, oxigen, sete, suflet, dar nu toti avem curajul sa le cautam, puterea sa le obtinem si intelepciunea sa ne bucuram de ele.
    daca faci parte dintre putinii in stare sa le gaseasca, bucura-te...
    daca nu mai incearca....

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb concert! chiar ati fost superbi, orgasmici, un amestec de jack cu placerea unei nopti incendiare!
    va mai asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  10. ma bucur foarte mult pentru tine si pentru ceilalti din trupa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ne bucuram ca v-a placut atmosfera din Cluj. Sper sa mai veniti cat mai curand, sunteti primiti mereu aici cu bratele deschise de sali pline gata sa cante.
    VAMA!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bag sama ca aseara clujenii au desctuasta in voi resorturi care stateau de ceva vreme in asteptare, daca zici ca Raul te-a strans in brate mult si daca tu printre epitetele ce au caracterizat seara, ai pus si orgasm. Si daca tot zioci ca deseara te duci la KARAOKE, sa ne spui maine cum a fost si acolo! ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. karaoke. me want some :p
    poate ne vedem iar diseara:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Stiam de cateva zile de Diesel. Mai precis ...de luni ..cand scriam : Ne vedem joi. Eh , fetele din Cluj sunt cele mai informate. :D

    RăspundețiȘtergere
  15. inanite de toate,daca tot ajungi tot in 'superbul Diesel" , Tudor, treci si prin mica Insomnia care se afla pe str.Universitatii, undeva la etaj.Nu e fitzos, nici foarte curat..dar e plin de oameni ca si tine;naturali si relaxati.Iar patronii sunt jos palaria ca au reusit sa tina mai bine de 10 ani acest loc plin de viata.Tu vei descoperi daca se merita sa mai treci sau nu pe acolo.Asta e recomandarea cuiva care a stat 9 ani in Cluj...si acum s-a mutat in capitala. :) seara faina tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca ti-a placut la noi.:D

    Nu regtret ca mi-am calcat juramantul de a nu mai calca niciodata in obsession.A meritat.
    Acum am o noua regula.O sa merg in obsession doar in cazul in care canta Nightwish, Sonata Arctica, Cynic(foarte improbabil so vina vreuna in CJ), HIM sau Vama :P

    Ma bag eu la un karaoke daca vrei,tu cu cantatul,eu cu falsatul ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. sa nu uiti sa ne impartasesti impresii si despre diesel... :D..si cat mai multa energie ptr diseara..la karaoke:D..macar la fel de multa cum a-ti avut la concert...

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumim inca o data pentru fericirea care ne`ati oferit`o. .
    Sper sa va revedem in curand...
    chiar a fost un concert reusit...mai mult decat reusit. .
    Se pare ca sunteti si voi cea mai reusita trupa din Romania :D
    dupa parerea mea :))
    va pup :*

    RăspundețiȘtergere
  19. m-ai speriat :))
    cand am citit ca diseara ne vedem in Diesel, am crezut ca pt un alt concert :D

    ps: distractie faina!

    RăspundețiȘtergere
  20. Pe cind, in Zenit,Paris sau Toulouse?

    RăspundețiȘtergere
  21. Am fost ieri aseara la concert. Divin! E cea mai tare noapte din anu' asta. M-am simtit, ca si atunci cand, intr-o dimineata, te trezesti avand o revelatie: "de azi as putea sa mut si muntii din loc". Nu mi-am imaginat niciodata ca trairea catorva ore in fata unei scene poate sa distruga si sa reconstruiasca un suflet!?

    RăspundețiȘtergere
  22. ...ce faina senzatie-sa ai orgasm fara sa fie nevoie de foc si 2 trupuri goale ...(p.s.:initial asta era prima senzatie ce mi-a venit in cap sa scriu dupa c m-am trezit..dar m-am abtinut pana cand ti-am citit mesajul si am prins curaj:D)
    ...deci ieri a fost un multiorgasm:)
    va multumesc ca existati

    RăspundețiȘtergere
  23. frumos concert intr-adevar.pacat de locatie.cu totii stim ce lume vine in obssesion THE CLUB.dar a fost ok in mare parte,pt ca ati venit voi.:p
    PACE!

    RăspundețiȘtergere
  24. Imi pare rau ca Brasovul te-a dezamagit. Imi pare rau ca nu ati primit ce meritati... Eu am primit insa de la voi ce merita un fan

    RăspundețiȘtergere
  25. Si acum eu voi fi cea care distruge intreaga magie...

    Pentru mine, concertul de Miercuri a fost cat se poate de "naspa" (scuza`mi cuvintele neindulcite) .
    Probabil ca asteptarea de 2 ore pentru Superstarurile care sunteti a fost de la inceput cea care mi`a taiat cheful, sau aglomeratia, sau fitzele de care nu incapeai in club, sau sonorizarea care imi "stingea" incet urechile... cert este ca mie nu mi s`a parut un concert bun, chiar deloc. M`am simtit mult mai bine la concertul din Oradea de azi vara, care nu a fosr in "cel mai tare club", ci intr`o modesta parcare, in aer liber.

    Poate ca doar eu si alte cateva persoane sunt de aceasta parere, si probabil ca voi primi o gramada de mesaje pentru asta, dar nu se poate sa fie totul "miere", sau se poate ??


    P.S: Chestia cu americanismele ne`a omorat. Eu credeam ca inca suntem in Romania, unde ce e drept "se fura", si unde desi stii o limba straina, nu te dai mare cu ea. Sau asta sunt doar eu...
    A, si chestiile politice ar trebui lasate pentru cei care nu ar trebui sa reprezinte impartialitatea ....

    RăspundețiȘtergere
  26. @ madlina

    Cand afirmi un lucru, de obicei, te gandesti de 2 ori, ca se poate sa o dai in bara

    te gandesti ca poate "superstarurile" au vrut sa inceapa concertul la 10? si ca cei de la club au vrut la ora 12?

    sau altfel... cum ar fi fost daca concertul incepea la 10 si afara inca mai era o coada de zeci de metri? nu ati fi sarit toti in capul formatiei?

    cat despre sonorizare, fiecare cu urechile lui. eu am stat langa boxa si n-am avut nimic.

    aaa, in legatura cu ps-ul :) daca stii o limba straina nu trebuie sa te dai mare, normal. trebuie sa ascunzi lucru asta. cum era pe vremea lui ceusescu, cu religia

    RăspundețiȘtergere
  27. a, si scuza-mi si tu "cuvintele neindulcite" ... imi place zaharul, dar ma adaptez in functie de situatie,iar aici nu a fost nevoie.

    o seara placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Data viitoare cand mai mergi la Cluj sa nu ratezi cafeneaua Bellini.Au cel mai bun cappuccino pe care l-am baut vreodata si apartine unor artisti.De valoare.Recomand cu caldura.Un mare plus pentru Cluj!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Clujul este orasul meu preferat dintre putinele vizitate din tara, I kid you not! Si, wow! Mai exista Diesel! (N-am mai ajuns de vreo 8 ani, good to know some things are still standing... )

    RăspundețiȘtergere