[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 9 martie 2009

Brasoveni, ocupati garile!!!

Brasoveni, ocupati garile!! Securizati partiile!!! Trageti clopotele in Piata Sfatului!!! Vama vine in oras!!! In club Tequilla!! Lasati vrajeala, veniti la concert!!!!! Vineri 13 martie!!!! Luna plina!!! Sa urlati ca lupii!!! Sa speriem porkul!!!Brasoveni, nu e de gluma!!! Va stiu oameni seriosi!!!Treceti la concert!!!Altu' nu mai facem prea curand pe la voi!!!

The Vama Show!!!Vineri 13 martie!!!Club Tequilla!!!

19 comentarii:

  1. Tudor,un concert prin Baia Mare candva? :-(

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmm...delicios...I'll be there...like always :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am visat ca urma sa aveti un concert la Bacau:D Si m-am trezit asa de bine dispusa....8-> Haideti si la Bacau,ca sa nu devin trista ca am visat degeaba:(

    RăspundețiȘtergere
  4. app de vise :)
    si eu am visat concertul de la noi. era ff frumos. dar sunt sigura ca live o sa fie bestiaaaal :x
    abia astept 26.03.!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. mi au luat deja bilet prietenii mei de acolo. de abia astept!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tudor, "visele mele se implinesc!".

    Tocmai am aflat ca merg la nationala la latina! Explodez. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. betie cantec ignoranta,
    rucsac .... gara de nord - BRASOV

    \:D/

    RăspundețiȘtergere
  8. il chemam si pe Botorog sa cante ceva de scripcaru? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. mwell...imi amintesc anularea concertului de la bacau din cauza vremii.habar nu am cat de appealing poate fi orasul asta,dar daca e sa se ajunga pe aici il mai scoateti din anonimat.

    http://oriundeoricum.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. E concert in Tequilla Bowling?Si de unde iau biletele?Hai ca acum vine 13 peste mine si nu mai stiu de unde sa ma adun:))

    RăspundețiȘtergere
  11. de cand astept asta!
    am cumparat bilete de la "diverta", datele in legatura cu locul si ora sunt ok doar ca in loc de Brasov scrie Oradea ...sper ca e ok

    RăspundețiȘtergere
  12. m-am referit la clubul Tequilla cand am scris loc

    RăspundețiȘtergere
  13. De cand astept momentul asta :D Sper sa si pot ajunge yuuupppiiii

    RăspundețiȘtergere
  14. De unde pot să iau bilet.. Şi, de la ce oră? Hai, ne vedem pe acolo. În primul rând chiar >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi doresc de vreo 2 ani sa ajung la un concert de-al vostru iar acum cand veniti in orasul meu eu sunt plecat.Cand o sa vin in Romania cu siguranta o sa vin la un concert de-al vostru oriunde-ar fi.Vama mi-a facut viata mai usoara aici unde ma aflu.

    RăspundețiȘtergere