[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 2 martie 2009

Sfaturi pentru cei care nu iubesc

Nu cautati un scop anume intr-un sarut. Nu asteptati sa ajungeti undeva pe drumul iubirii. Rasplatiti nu vor fi aceia care cauta ci mai degraba cei care intamplator gasesc si bucurosi, uita sa se mai intrebe.

Iubirea nu este calea marilor ci panza care flutura in vant. Manata de acesta ea impinge corabia. Multi mateloti confunda iubirea cu marea.

Iubirea e un acid rar. Manuieste-o cu grija caci altminteri ai sa-ti arzi pielea sufletului.

Nu dispera, in absenta ei. N-o cauta in ograzile altora si nu-i invidia pe cei care au gasit-o. Bucura-te pentru bucuria lor caci e trecatoare. Oamenii care pretuiesc iubirea si stiu sa o pastreze sunt putini.

Nu-ti face calcule. Iubirea te va pedepsi inzecit pentru orice adunare sau scadere. Nu unelti, fereste-te de scheme sau subterfugii. Se vor risipi precum ceata in dimineata de dupa o noapte racoroasa de vara.

Nu renunta s-o astepti. Te va gasi cand vei fi crezut mai putin si atunci ar fi bine sa porti straiele de sarbatoare. Sa-ti tii trupul si sufletul curate in noptile lungi in care vei tanji dupa ea.

Nu incerca sa-i judeci pe altii in iubirile lor. Miile de oameni ai pamantului sunt tot atatea forme in care se aseza licoarea dragostei.

Tot ce am scris mai sus poate fi rastalmacit, daramat si reconstruit. Aceasta e poate, esenta iubirii.

46 de comentarii:

  1. iubirea nu se explica, iubirea nu se intreaba...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos !
    "...trupul si sufletul curate in noptile lungi in care vei tanji dupa ea..."

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu vreau sa iubesc, poftim! Iubirea ma face vulnerabila si asta ma inspaimanta ingrozitor.

    RăspundețiȘtergere
  4. putini sunt cei care iubesc mai mult o alta persoana decat propria viata si fac orice ca sa le fie bine, destui sunt cei ce nu numai ca dau cu picioru` ci si ranesc, ingroapa profaneaza iubirea!
    multi cauta iubirea in disperarae, si cand este langa ei o pierd...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa e am patito si sufar, am cautat in disperare am dat de ia si am poerduto. Si nu stiu dece am facut tot ce am putut sa fiu cu ea si nu a mers.

      Ștergere
  5. @alchiri
    este asa frumos sa iubesti, sa daruiesti, sa fii vulnerabil, asa inveti sa castigi razboaiele cu tine

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a facut placere sa citesc aceste randuri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Niciodata nu am vazut o descriere mai concreta a iubirii si a tot ceea ce mplica ea. E adevar in stare pura. Congratulations.

    RăspundețiȘtergere
  8. "Inima e ca o toba. Un deget ii e de ajuns ca sa o faca sa bata. Din toate sunetele pe care le scoate, ea construieste o noua armonie. Atunci totul se pune in miscare. Apare un corp si lumea se regleaza dupa pasii lui. Cand se apropie, capetele se intorc. Este noua iubire..."

    RăspundețiȘtergere
  9. pentru cineva care nu vrea sa iubeasca,care respinge iubirea? ai sfaturi?

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca exista nenumarate puncte de vedere din care poate fi vazuta iubirea, si tu ai gasit cateva atat de frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu numai ca este foarte frumos si simplu scris acest post, dar este si foarte adevarat! Chiar asa este, chiar asa se simte, chiar asa se vede...Cred ca ai simtit si analizat sentimentul (desi sfatuiesti ca iubirea sa nu fie judecata, ori analizata...);)

    RăspundețiȘtergere
  12. Offtopic: Tudor,n-ar fi interesant sa faci un sondaj sa vedem cati dintre noi iti citesc blogul de la lucru,din laboratorul de info al liceului,din facultate,etc? :)

    RăspundețiȘtergere
  13. adica din locuri de unde teoretic n-ar fi voie..

    RăspundețiȘtergere
  14. starlight: eii bravo. cum sa nu ai voie? :)
    tudor: postul asta e in loc de martisor?? merge si asa...

    RăspundețiȘtergere
  15. totusi, un martisor mai vesel n-ai? ::D

    RăspundețiȘtergere
  16. dragutz punct de vedere. imi plac mult unele expresii.

    off : normal k ai voie sa-l citesti oricand. dar cred k se referea la momentele in care esti la scoala sau la munca (daca e cazul - eu sunt inca la liceu) si nu e chiar permis sa stai pe net, sa citesti de pe blog. dar eu mereu citesc de pe tel (de unde postez acum :)) ) sau de la info. toate colegele citesc cu mine :D

    RăspundețiȘtergere
  17. chiar crezi tudor k e bine sa nu faci nici o strategie nici o schema ?
    oare e mai bine numai sa astepti sa cada peste tine iubirea?

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu scrii doar pentru fete Tudore...doar ele se fac simtite.

    RăspundețiȘtergere
  19. "trupul si sufletul curate in noptile lungi in care vei tanji dupa ea..." in fraza asta cred cu adevarat

    RăspundețiȘtergere
  20. Postul asta merge de minune cu reclama din dreapta.

    Iubire! Powered by BMW! :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. E frumos ce-ai scris. Si sincer. Se vede ca e radiografia sufletului tau. Apreciez asta, dar din pacate nu te pot contrazice sau aproba.

    RăspundețiȘtergere
  22. viata fara iubirea nu e imposibila.doar amara.

    RăspundețiȘtergere
  23. vrem sau nu vrem suntem dependenti de iubire....foarte frumos scris

    RăspundețiȘtergere
  24. tudore cum reusesti mereu, ref la iubire sa exprimi exact ceea ce statea pe "limba" sufletului meu??!! ufff...bine ca poti tu sa-ti tanspui inteligenta emotionala asa de bine in cuvinte:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Cei..interesati: Paulo Coelho - Vrajitoarea din Portobello. o carte minunata despre iubire, desigur

    RăspundețiȘtergere
  26. apropo de ce spunea Blue, daca vreti sa cititi despre dragoste si sa ramaneti impresionati: Nunta in cer, la miezul noptii. Merita. Meritati.

    RăspundețiȘtergere
  27. Incerc sa fac intocmai ce ai scris acolo. Ai foarte mare dreptate cand ai zis "Nu dispera..." si "Nu-ti face calcule...". Eu zic ca rabdarea se rasplateste..mai devreme sau mai tarziu..trebuie doar sa vrei..sa lupti..pentru a obtine ceva..oricat de mic ar inseamna...acel "mic" poate deveni ceva important pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  28. Stii, Tudor, te citesc de ceva timp...ai un fel de a rezona cu sufletul meu intr-un mod straniu... Nu fac parte din "fanii" tai, nu ma omor dupa muzica voastra in general si nici nu ma atrage barbatul din spatele acestor randuri. Scrii insa foarte bine, intr-un fel simplu, nu simplist, intr-un caracter foarte personal si cu multa admiratie si bucurie iti spun ca ma regasesc foarte usor in multe din trairile tale. Imi transmiti sentimentul ca nu sintem singuri pe lume cu gandurile noastre...O seara buna, Eva

    RăspundețiȘtergere
  29. Tu scrii aceste "sfaturi pentru cei care nu iubesc" din proprie experienta? Tu ai trait toate sentimentele astea si crezi ca esti capabil sa dai sfaturi? Crezi ca toata lumea iubeste sau mai bine zis, are aceeasi definitie a iubirii precum a ta? Tu stii ce-i iubirea? Ce iubesti? Te iubesti pe tine si necunoscutul si te refugiezi in arta...dar nu stii sa iubesti! Iti place sa crezi ca stii.

    RăspundețiȘtergere
  30. uite o poezie ,asta pentru ca m-ai inspirat sa o scriu ,iar blogul tau este o hrana pentru suflet ..ce contine
    franturi din adevaruri ce elibereaza limitarile -si asta pentru ca omul,este uneori neputincios


    puterea iubirii

    as vrea sa stiu ce e iubirea
    as sti ca ea este o lacrima pe fata unei fete
    un zambet pe fetele tutror
    zborul unei pasari
    o raza de soare
    o perla din adancul marii
    o stea ce seara o schimba-n noapte
    un cantec vesnic ademenitor
    o harpa ce ziua cuprinde mintile oamenilor si ii adoarme
    iar noaptea soapte de amor
    iubirea-i o poveste
    o istorie
    o evidenta
    sau doar un cuvant fara decenta
    in fata legii
    iubirea e personala si ireala
    iluzorie
    este o apa tulbure
    otrava cu care multi au otravit
    surasul unei femei alintate
    ce n-a adormit
    inocenta furata ce i-a fost
    luata
    de al sau iubit
    ;)


    ps-mai bine sfaturi pentru cei care iubesc ,asta pentru ca a iubi e o arta precum si cea a trai

    RăspundețiȘtergere
  31. SATIRIKON.WORDPRESS.COM - imaginile controversaye ale "entropa", noua ordine mondiala, muzica rock - muzica satanica, lumea galactica a dubaiului, evenimentele super funny ale saptamanii, poze trucate, dovezi extraterestre, marturii cutremuratoare din 21 decembrie 1989, durerile si suferintele romanilor, anti tigani, anti unguri, amploarea crimei organizate, latura gay a lui adrian nastase, cum incearca unii prin virusi sa ne reduca numeric, muzica buna, topul filmelor, limbaj de lemn a la becali, disparitia oamenilor

    RăspundețiȘtergere
  32. scrisoare catre liceeni si asta m-au facut sa adaug un tab permanent in opera cu blogul tau :) sper sa nu regret :P

    RăspundețiȘtergere
  33. scrisoare carte liceeni si asta m-au facut sa adaug un tab permanent la opera cu blogul tau :) sper sa nu regret :P

    RăspundețiȘtergere
  34. acum am descoperit blogg,ul
    este exact ceea ce credeam ca va fi
    nu te,am descoperit azi
    de mult
    dar sa nu uitam noi cei multi
    ca marii filozofi au creeat capodopere din trairile lor
    arhimede a descoperit
    si apoi a devenit lege
    cuvinte simple: uite,l pe eminescu
    va spune ceva?
    bravo
    tine,o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  35. imi place ca toti de aici vorbiti de iubire ca de ceva comun si aveti impresia ca ati iubit. dar nu stiti voi oare cocalarilor ca iubirea prin definitie e nemuritoare si ca sintagme de genul "am iubit" sunt de-a dreptul utopice in acest context!? ptr ca verbul a iubi nu ar trebui sa poata fi conjugat la trecut. daca iubesti...aceasta dureaza la nesfarsit. nu se termina, nu incepe , nu are pauze...pur si simplu iubesti ! iubirea e ceva atat de rar incat nu stiu daca pe planeta asta exista 100 de oameni care iubesc. Voi in comenturile voastre nu faceti decat sa pangariti ceva foarte sfant ce va depaseste puterea de intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  36. "Sfaturi pentru cei care nu iubesc" asta spune tot.. asa ca daca nu a-ti simtit ceva cu adevarat pur, ceva care sa nu implice un scop anume dupa cum spune si tudor, inseamna ca nu trebuie sa te strofoci si prin calcule se iti faci ipoteze.. nu mai am nimic de adaugat desi poate ar mai fi cateva lucruri.

    @Punkd: incearca te rog daca poti sa fii putin mai calculat in exprimare caci nu vad rostul unor concluzii transante in care etichetezi lumea pentru simplele pareri ale lor..

    RăspundețiȘtergere
  37. da.



    nu stiu de ce dar trebuie sa confirm

    RăspundețiȘtergere
  38. a iubi inseamna a trai viata celuilalt(parintele Galeriu)

    RăspundețiȘtergere
  39. Eu una nu cred in iubire, asa cum e ea prezentata la modul absolut. Mi se pare imposibil sa iubesti o fiinta de sex opus toata viata si sa o pretuiesti mai presus decat viata ta, bla bla bla. Nu-mi place. Nu-mi plac relatiile amoroase. Gasesc defecte mereu. Si mi-e groaza de partea in care totul o sa devina rutina si omul genial de la inceput o sa mi se para in momentul ala doar un alt om cu prea multe vicii... In schimb imi hranesc sufletul cu melodii de dragoste, povesti si romane de dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  40. "De as grai in limbile oamenilor si ale ingerilor, iar dragoste nu am, facutu-m-am arama sunatoare si chimval rasunator.
    Si de as avea darul proorociei si tainele toate le-as cunoaste si orice stiinta, si de as avea atata credinta incat sa mut si muntii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
    Si de as imparti toata avutia mea si de as da trupul meu ca sa fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseste.
    Dragostea indelung rabda; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieste, nu se lauda, nu se trufeste.
    Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul.
    Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar.
    Toate le sufera, toate le crede, toate le nadajduieste, toate le rabda.
    Dragostea nu cade niciodata."

    RăspundețiȘtergere
  41. Am iubit...si mi-am ars pielea sufletului, dar stiu ca tot iubirea ma va vindeca...poate aceiasi care m-a ranit...

    RăspundețiȘtergere
  42. "Iubirea e un acid rar. Manuieste-o cu grija caci altminteri ai sa-ti arzi pielea sufletului."-foarte fain spus!

    RăspundețiȘtergere
  43. Astazi am ascultat a nu stiu cata oara medlodia "Dumnezeu nu apare la stiri"
    http://de-vorba-cu-mine.blogspot.com/2009/03/vama-dumnezeu-nu-apare-la-stiri.html
    Sunt extraorinare si foarte adevarate

    La cat mai multe astfel de mesaje, poate ca oamenii se vor trezi si astfel vor intelege cat de importanta este iubire dar si cat de firava

    Va multumesc pentru melodia aceasta dar si pentru aceasta postare despre iubire

    RăspundețiȘtergere
  44. Tu scrii pentru oamenii-singuri. Nu pentru oamenii casatoriti-singuri. E interzisa speranta in ograda lor.
    Poti fi fericit. Ai voie sa cauti iubirea o data, de o suta, de o mie de ori.

    RăspundețiȘtergere