[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 17 martie 2009

Pentru ziaristii din monden. Remember.

In tot circul asta cu fotoreporteri, vedete si paparazzi, mi-am adus aminte de un om delicat, excelent profesionist, educat si timid, condescendent si pozitiv. Un om care-ti starnea, fara sa te poti impotrivi, un zambet. Se numeste Petrica Pavel, fotograful multor publicatii, cotidiene, reviste glossy sau mondene, care a plecat dintre noi cu ceva timp in urma de parca lumea care avea sa vina n-ar mai fi fost pe gustul lui. Dumnezeu sa-l odihneasca!

Mi-am amintit si am vrut sa impartasesc cu cei multi care l-au cunoscut...

Mai multe despre el aici

9 comentarii:

  1. uneori viata e chiar ff nedreapta. dar poate ca Dumnezeu avea nevoie de un fotograf bun. si l-a luat pe cel mai bun..

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum sa faci bani online super rapid si sigur ... intra si te vei lamuri
    http://moneyy-online.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu sa-l odihneasca , fiindca cateodata se intampla neprevazutul si Tudore tu stii sa spui adevarul pe fata,tie nu ti-e frica ca la alti oameni carora mi-e rusine sa-i numesc asa. Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-ar fi facut foarte bine daca l-as fi cunoscut si as fi putut vorbi cu el...

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc pt. wordpress tag portrete!!! ;***

    RăspundețiȘtergere
  7. Petrica a fost si va ramane pentru cei care l-au cunoscut un om deosebit. Deseori mi se intampla sa caut prin agenda telefonului si sa-i gasesc numarul...nu am putut si nu cred ca o sa pot sa-l sterg pentru ca Petrica e tot printre noi, discret...

    RăspundețiȘtergere