[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 18 martie 2009

Eu si orgoliul meu. Smooth talk

Astazi, pe aeroport, am stat de vorba cu Orgoliul Meu. Ineficient ca de fiecare data, fireste...

Orgoliul meu: - Mi-e foame, da-mi sa mananc ceva...
Eu: - Ti-am dat si mai devreme... nu ti-e de ajuns...
O.M.: - Ha, trei ciozvarte de revolta si o injuratura? Eu nu ma hranesc cu asta mai baiatule... vreau jigniri si idei imposibile...
Eu: - Sunt obosit, crede-ma... nu pot sa muncesc doar ca sa-ti dau tie de mancare...
O.M. : - Du-te la femei... mmmm... acolo ma satur... mi-e foame de un esec care sa ma hraneasca bine...
Eu: - Nu pot, nu vreau... Te rog lasa-ma cateva zile... Rabda si tu de foame...
O.M.: - Esti mort fara mine...
Eu: - Poate, dar nu stiu cum e fara tine... Lasa-ma sa gust lumea singur...
O.M.: - Nimic nu merge fara mine... cine ti-a dat suturi in cur la greu? Cine te-a trezit din visele tale prostesti? Cine te face sa vrei mai mult? EU. Fara mine esti un animal.
Eu: - Nu ma lasi sa ma bucur de nimic din ce-mi dai. Esti crud si rau. Ma obosesti. Cine stapaneste astea doua picioare si doua maini? Eu sau tu?
O.M.: - In aparenta tu. In fapt, amandoi. Suntem inseparabili.
Eu: - As vrea sa te distrug.
O.M.: - Nu poti. Nimeni nu poate. Sunt al tau, cum tu esti al meu. Esti pervers si te minti cu gandul ca ti-e bine fara mine. Hai ca filozofam aiurea, da-mi ceva de mancare...
Eu: - Am sa invat sa iubesc cu Adevarat... asta te va ucide...
O.M.: - Vorbe mari, autori celebri... e greu sa mai fii original in ziua de azi... te vei iubi pe tine in toate, iar noi suntem inseparabili... ma vei iubi pe mine... sunt un pacat de moarte... am pus lumea in miscare.
Eu: - Sunt multi cei care te-au invins...
O.M.: - Sunt cativa cei care m-au invins...
Eu: - Vezi? Ti-am spus eu...
O.M.: - Stii cum au facut?
Eu: - Cum?
O.M.: - Au renuntat la tot... au spart toate oglinzile din viata lor... Tu ai prea multe oglinzi... Iar eu sunt peste tot... Vrei sa-ti spun un secret?
Eu: - Zi...
O.M.: - Mi-e scarba de tine, la fel cum tie ti-e scarba de mine...
Eu: - Atunci renunta Tu la mine...
O.M.: - Nu pot...
Eu: - De ce?
O.M.: - Esti singura mea oglinda... si-mi place atat de mult sa ma reflect...
Eu: - Te urasc...
O.M.: - Da-mi ceva de mancare...

27 de comentarii:

  1. Ha! Yo make my day!ce misto ca orgoliul tau e atat de constient de sine...insemna ca mai ai o sansa :) Eu credeam despre mine ca nu am orgoliu, pana cand, de curand teama mea de a ma implica intr-o aventura, l-a facut pe posibilul meu partener sa remarce ca sunt orgolioasa, de fapt...ca am un batz in ... si uite asa teama mea tine loc de O.M.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tudor e trist?Tudor e impovarat de ceva?trist postul.

    RăspundețiȘtergere
  3. nice work. imi place mult cum scrii.
    sunt curioasa ce incearca orgoliul meu sa imi zica, caci el imi trimite semnale, dar eu nu prea il inteleg :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa o conversatie cu Orgoliul tau nu ai cum sa nu fii tulburat, revoltat sau intristat... Chiar daca nu iti da o dispozitie generala buna, din cand in cand e bine sa constientizezi ca ai o parte rea, egoista, sadica...dar e bine sa uiti repede de ea si sa arati celorlalti lumina din tine...asta in cazul in care nu poti lumina chiar intunericul din interiorul tau.
    Bafta in lupta cu orgoliul tau. Cu vointa vei putea sa il elimini! Tu poti!

    RăspundețiȘtergere
  5. '' Si Clujul e tot hohotire de clopote / Si pasii lui Blaga pe strazi se aud...'' trufia e un desen din care lipseste cerul, unde-i orgoliu aripile-s taiate si Soarele a apus...

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu văd ceva rău în a avea orgoliu. Ştiu doar că sunt excesiv de orgolios de obicei. Totuşi... există EA în faţa căreia îmi dispare orgoliul. Ăsta cred că este leacul pentru înlăturarea orgoliului (dar numai pentru o vreme). ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. tudor nu are o ea, inca, asa ca...hraneste-l...are drepate...fara el nu mai esti tu...te reprezinta oarecum,pe tine ca om sau pe artistul din tine?...nu stiu...dar te reprezinta. si nu e atat de rau sa fi origolios, doar uneori and esti prea crud cu cine nu merita...dar toti facem greseala asta...toti suntem mai mult sau mai putin orgoliosi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos scris. Oglinzile...aici e cheia...mi-am adus aminte de povestioara lui O.Wilde "Il plang pe Narcis , dar niciodata n-am stiut ca el era frumos.Il plang pe Narcis pentru ca de fiecare data cand se apleca deasupra apelor mele , eu puteam sa vad reflectata , in fundul ochilor lui , propria-mi frumusete."

    RăspundețiȘtergere
  10. deja m-am obisnuit sa ti citesc blogul printre altele..
    clasicul dialog suflet - minte..f frumos..toti vb cu noi insine si totusi majoritatea se idntifica cu mintea lor...
    pace se face prin acceptarea egoului si am scris si eu un articol "umbra" pe blog special despre asta. Pt ca suntem un Tot nu putem traii in contradictie noi cu parti alea noastre si atunci ele trebuiesc "unite" si armonizate..

    RăspundețiȘtergere
  11. apropos de oglinzi ai observat ca exteriorul e propria noastra reflexie?

    RăspundețiȘtergere
  12. vezi?! daca nu l-ai "hranit"... a "tacut"!
    bravo!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai, Tudore, tu ar trebui sa nu te opresti niciodata din scris.
    Mie nu-mi pari trist, ci lucid.
    Te invit cu cititorii tai la un shoping spiritual pe blog:
    www.dielda.blogspot.com
    CONTRA-EDITORIAL: Schita Papitzoacei-sefe... sau Pupaza din Teiul Sistemului Romanesc

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu am in permanenta o oglinda la mine. Cred ca fiecare o are pe a lui.

    RăspundețiȘtergere
  15. trebuie sa ai grija, gandeste-te ca o sa fi pus in fata refularii, care se poate manifesta in 2 feluri, vicii sau izolare fata de luma

    RăspundețiȘtergere
  16. postul ala ma duce cu gandul la replica din Lord of the Rings: "my preciooouuuuussss" :))
    ca si golum cu inelul, vrei sa scapi de orgoliu, dar nu poti nici fara el.
    si e valabil pentru toti cred.

    RăspundețiȘtergere
  17. suferi cam mult.... regreti ceva ?

    RăspundețiȘtergere
  18. si eu ma lupt cu egourile mele...am observat ca daca le observ, incep sa le cunosc si cu timpul reusesc sa le controlez mai bine...orgoliul este cel mai mare si mai urat, cred ca nu ne ajunge o viata sa il cunoastem si sa il distrugem...

    RăspundețiȘtergere
  19. wow! importanta de sine adica, care are multe capete ce trebuie hranite. dc moare cineva langa tine scapi de ele repede si te transformi in altul, dar nu stiu sa zic daca e mai bine sau nu, in orice caz e altfel, simti altfel. daca nu, poate cel mai bine e sa pastram un echilibru

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. si eu am discutii din astea cu orgoliul meu...si eu ma lupt cu el.nici eu nu stiu ce sa fac cu el...dar el ma uraste mai mult decat il urasc eu:P

    RăspundețiȘtergere
  22. scrii frumos.
    poti sa faci un top10 cu cartile preferate?

    RăspundețiȘtergere
  23. orgoliul tau mai are un orgoliu de care e indispensabil pentru ca este si el la randul lui foarte orgolios.:P

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere