[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 30 martie 2009

Veste buna

Ne pregatim de teatru anul asta. Primul proiect reprezinta trei piese intr-un act ale unor dramaturgi americani contemporani. Teatrul intr-un act este o forma foarte populara in America. As adauga ca intr-o epoca a vitezei si consumului esentializarea si sinteza pot deveni nevoi stringente dictate de factori externi teatrului.

Asadar, trei piese intr-un act, tragicomedii care frizeaza absurdul reunite sub umbrela unei teme care ar putea suna asa: nebunia vremurilor noastre, anomaliile, absurdul in situatii sau gandire. Sau o lume nebuna, nebuna, nebuna!

Va tin la curent!!!

17 comentarii:

  1. sper ca o sa le jucati si in tara, nu doar la Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar mai devreme m-am uitat pe net la teatrul de comedie sa vad daca mai apari in vreo piesa recent.sigur sunt muulti care abia te asteapta pe scena teatrului!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa te vad si eu macar o data jucand intr-o piesa:D

    RăspundețiȘtergere
  4. o veste super buna!!!abia asteptam

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi doresc mult sa te vad jucand...
    Deci...abia astept

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu imi doresc ft mult sa te vad jucand, dar din pacate, nu sunt din Bucuresti :(

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc, multumesc, multumesc ...pentru vestea buna, pentru ca scrii, pentru tot ce faci...mult noroc si spor

    RăspundețiȘtergere
  8. aaa ... trebuie sa fie Bukowski.
    sunt curioasa ce povestiri ati ales.

    RăspundețiȘtergere
  9. te-am vazut in 3 piese: Chiritza of Barzoieni, A 12-a noapte si Ultimul rege al Spaniei ... sper sa-mi fi adus aminte bine titlurile.
    chiar sa ne tii la curent !

    RăspundețiȘtergere
  10. asta voiam sa intreb si eu :))
    foarte multi tineri merg in Constanta la teatru. ar fi o idee sa veniti si la noi. va asteptam oricand!

    RăspundețiȘtergere
  11. un fel de Koyaanisqatsi pe o scena?

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos si interesant. Si eu m-am apucat de teatru, mai neserios, dar e frumos. Pregatim o piesa, de scurta durata pentru concursul din iunie , adresat liceenilor, la Bucuresti. Daca avem norocul sa fim selectati, am auzit ca o sa ajungem sa facem ceva ateliere, pt a ne dezvolta cunostintele, cu cativa actori, speri sa te numeri printre ei.

    RăspundețiȘtergere
  13. o veste extraordinara...te astept la cluj!

    RăspundețiȘtergere