[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 3 martie 2009

"Doneaza sange, daruieste viata!"

Am primit urmatorul mesaj pe mail si cred ca e datoria mea sa-l transmit mai departe.

Clubul Interact Timisoara a initiat o campanie de constientizare a importantei donarii de sange, in vederea imbunatatirii rezervelor de sange existente in centrele de transfuzii. Campania se deruleaza in perioada 3-9 martie, la nivel national.

In Timisoara aceasta campanie este la a doua editie, rezultatele de anul trecut inregistrand o crestere procentuala a donatorilor de 80% in saptamana campaniei si mentinerea unor donatori permanenti dupa aceasta. Recoltarea propriu-zisa va avea loc la Centrul Regional de Transfuzie Sanguina, strada Martir Marius Ciopec, nr.1, langa Spitalul Judetean. Am dori ca oamenii sa se scuture de mentalitatea care ii tine departe de a face gesturi nobile si le transmitem mesajul nostru: "Doneaza sange, daruieste viata!"

16 comentarii:

  1. Wow ce de curajosi. imi vine sa sar in sus de cati s-au inscris aici, macar verbal si moral ca vor dona.
    Bravo,tara va vrea prosti.
    (n.r. Eu am dat azi sange la teste si in functie de rezultate vad ce fac. In principiu nu pot dona din cauza unei forme de anemie pe care o am ereditar. Daca primesc verde dau si eu sange)
    Bravo ma, va apreciem pozitiv (NOT).
    http://picasaweb.google.com/decupoze .. daqca simtiti nevoia sa vedeti vama... varianta mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. AM mers azi la donat in Cluj si era sa lesin :)), M-au tot intrebat asistentele, te simti bine, esti cam palid.. eu da, nu am mancat dimineata si imi e foame, in rest sunt ok.. dupa 2 minute se invartea camera cu mine.. acuma`s bine-n pat, iti citesc blogul.

    RăspundețiȘtergere
  4. merci mult. ne vedem la concert :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vrut foarte mult sa donez sange dar nu mi-au dat voie :(.Trebuie sa ai mimim 50 kg si eu nu am.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos ce se face la Cluj, pacat ca e un caz aproape izolat. Eu merg la o universitate din State si la noi se face in fiecare trimestru asa ceva. Si se inghesuie lumea. Cei mai multi sunt sportivii. Sper sa se intalmple si la noi, tot mai des, pt ca nu stim cand ne va lovi si pe noi lipsa de sange pt transplant.

    RăspundețiȘtergere
  7. E urata criza de sange, am auzit de un caz cand s-a optat practic intre doi bolnavi fiindca nu era sange si unul a murit. , Pentru CTS Bucuresti harta e aici, : http://dilimache.blogspot.com/2009/01/donare-sange-locatie-schimbata.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu si sora mea am donat sange in Timisoara.Cladirea e vai de ea, iar persoanele de la " biroul " de informatii sunt plictisite si se uita la tine foarte ciudat cand mergi sa donezi sange fara nici un interese material.Un pic de tehnologie nu strica pe acolo , chiar m-am gandit sa le propun un pic de update la fisele lor scrise cu mana , 1 singur comp - 1000 de fisiere si toata lumea stie exact unde si cand a donat sange.
    Se zice ca iti fac analize in valoare de 100 RON - nu e asa - pe baza sangelui luat si poti sa soliciti in plus anumite analize in plus ( leucemie and stuff ) iar nu e asa.Cand am intrebat s-au uitat la mine si mi-a zis ca nu imi ajung tichete pe care le-am primit si cand le-am raspuns ca prefer sa imi fac analize decat sa primes tichete s-au uitat si mai ciudat la mine.
    Pacat .Oricum buna initiativa.Peste 3 luni o sa revin la centru pt donare dar am vaga impresie ca nimic nu o sa fie schimbat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Exista si in Bucuresti o asemenea campanie de donare a sangelui. Mama mea se ocupa cu asta . Incearca sa promoveze ideea de a dona sange pentru a schimba o viata. Insa poate ar trebui mai multa sustinere si din partea colectivului din care face parte mai precis Spitalul Militar Central sectia de Hematologie. Sunt de admirat oamenii care sunt capabili de a dona sangele pentru a schimba o alta viata. Romania duce lipsa de multe cum ar fi medicina si implicarea sufleteasca pentru ca totul sa fim sinceri e facut la "futu.i masa" . Avem niste porci in parlament niste incapabili in curand daca nimic nu se schimba nu mai e de stat in tara asta . Si trebuie noi sa o schimbam daca altii nu au putut. Asa ca puneti.va un semn de intrebare si poate puteti face un bine unui alt semen de al vostru donand putin sange . E simplu . O nimica toata . Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Stie cineva cum au program? Adica la cat deschid?

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost si eu in decembrie sa donez si o sa ma mai duc. Nu mi-a prea convenit ca am stat la coada la donat de sange cam 2 ore jumate nemancat bineinteles. M-au luat ametelile dupa. Am pus poze aici cu coada la donari de sange in Timisoara : http://picasaweb.google.com/andrei0608/DonareSange#

    RăspundețiȘtergere
  12. La Centrul Regional de Transfuzie Sanguina Timisoara se poate dona L-V intre orele 8-14

    RăspundețiȘtergere
  13. Și la Cluj exista această campanie, facută tot de COPIII de la clubul INTERACT!
    A fost intre 2 si 6 martie, și am impresia ca in această perioadă e in fiecare an!

    Doar asa putem sa punem cot la cot sau mai bine zis mililitru la mililitru pentru a ajuta pe unii care au nevoie cu adevarat!

    Felicitari Interact Cluj Si Interact District 2241!

    Ioana ( Rotaract Cluj D. 2241)

    RăspundețiȘtergere
  14. Noi,cei de la OSM Cluj,proiectul "Doneaza,sangele tau poate salva vieti!" facem campanii in fiecare an in noiembrie si mai campanii de donare.Si e atat de frumos sa sti ca ajuti cum poti pe cineva...Cei din Cluj sunt invitati sa doneze.Unde mai pui ca am primit si un premiu de la 7 seri:-)super!Cel mai tare proiect,cea mai buna echipa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu abia ieri am implinit 18 ani si vreau sa merg zilele astea sa donez. Am asteptat demult lucrul asta. Banii luati ii voi dona la un ONG. Am de gand sa fac asta cel putin odata la 2 luni

    RăspundețiȘtergere