[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 23 martie 2009

Vantu echidistantul, neimplicatul. Ha!

In Evenimentul Zilei, domnul Vantu se intreaba retoric:

- Credeţi că domnul Hurezeanu spune: „Ordonaţi domnu’ Vîntu”? Îl suspectaţi de aşa ceva? Sau pe domnul Sorin Enache, fost director general la Pro TV, la Antena 1? Sau pe domnul Mihnea Vasiliu, masterand la London Business School? Credeţi că aceşti oameni stau sluj în faţa cuiva? În momentul în care la Realitatea TV vine cineva şi le critică pe Elena Bă sescu sau pe Elena Udrea, domnul Băsescu iese pe televizor şi-l înjură pe mogulul cel cinic.

- Da domnule Vantu, cred ca toti cei mentionati mai sus "stau sluj" in fata dumneavoastra si mai cred ca Realitatea-Catavencu, un grup neprofitabil inca, este periuta care freaca toate petele de pe haina imaginii dumneavoastra. Si inca ceva: sa stiti ca probitatea profesionala nu este garantia celei morale.

Si Radio Guerrila da muzica buna.

In alta ordine de idei SOV seamana perfect cu moderatorul TV din Slumdog Milionnaire.

Restul interviului si pozele, aici.

Eu, unul, n-am muscat.

9 comentarii:

  1. dar maria Vlas a fost sluga lui? L-am citit, interviul, e de toata jena

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci chiar acum am terminat de vizionat Slumdog Millionaire si e cel mai bun film pe care l-am vazut vreodata!!!! Am plans o gramada la el la sfarsit:)) E genial:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. byank@ in cazul asta nu prea ai vazut filme.daca asta e cel mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie-mi place slumdog.Si m-a impresionat destul.nu pot sa zic ca-i cel mai bun.Cred ca-i si influenta ca a luat premiu.Dar e impresionant si are impact:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa-i,Tudor:)) Nu prea am vazut filme multe la viata mea:D Dar,din perspectiva mea,acesta e un film extrem de bun:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ieri dimineata la birou, colegul meu de la Audi imi scrie pe tonik - 'citeste interviul cu SOV in Evz. E foarte tare tipu....'
    Poate nu musti tu, dar marea majoritate da...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ba, da' merita toate premiile alea? Slumdog, nu personajul principal al postului tau....

    RăspundețiȘtergere
  8. Tudor, am citit si am recitit interviul lui SOV iar impresia pe care mi-a lasat-o(comparativ cu Patriciu) este al unui om care vrea sa faca afaceri. Da, atitudini mesianice de genul ”noi suntem sa scoate tara din criza” sunt de ras dar a avut dreptate cand a spus ca toti merita de o savarina dar nu de o vila. Inca odata, comparativ cu Patriciu, si el acum ceva vreme la 2+1 asta pare mai transparent. Patriciu imi da o senzatie de vulpe batrana si badarana. SOV pare mai cizelat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Despre Mihnea Vasiliu stiu sigur ca nu ar sta drepti in fata lui SOV, indiferent ce salariu si facilitati i s-ar oferi.

    RăspundețiȘtergere