[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 23 martie 2009

Sunt coperta GQ

Dupa cum spune si titlul, sunt coperta GQ. Coperta, pictorial si interviu.

21 de comentarii:

  1. Merita citit. Insa , cu riscul de-a ma contrazice , afirm ca esti mai mult decat coperta GQ. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte faina poza prin geamul ud de stropii de ... ploaie...

    RăspundețiȘtergere
  3. cred că asta te face prea ocupat să-ţi citeşti mail-ul. şi când mă gândesc că mi-am ratat şansa de a te trage de mânecă la Future Shorts şi a te ruga să citeşti nişte rânduri. maybe next time...

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo, in legatura cu pozele din Blue Night, nu imi pot da seama daca esti inger sau demon (si este o problema existentiala pentru mine acum). Maine o sa vad si revista, poate ma hotarasc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca meditez daca se poate afla mai mult despre Tudor intr-un pictorial frumos si colorat decat aici...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi plac toate pozele. In special coperta. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Suntem pe blog-ul unui artist care s-ar putea sa se supere pe noi(LXIIIG)pentru abuzul de spatiu !!!
    ........................ Nicolae Ceausescu, presedinte 1965 - 1989 ( 24 ani) , avea cate o vila de protocol in fiecare judet (nu pe numele lui), a ascultat telefoanele romanilor, a cenzurat presa, s-a folosit dupa bunul plac de securitate, a infometat populatia(dar nimeni nu a murit de foame), a haituit intelectualii dar exista si partea buna : a construit blocuri, uzine, fabrici, drumuri, scoli, gradinite, universitati, sali de sport, stadioane, cinematografe, spatii comerciale, gari, autogari, porturi, unitati militare, muzee, spitale, centrale nucleare, 95% din drumurile actuale, poduri, cai ferate, O FLOTA , a inviat industria in toate domenile, sistemul sanitar, invatamantul, agricultura, a oferit majoritatii romanilor posibilitatea sa plece in vacanta macar o data pe an.......
    1989 - 2009 (20 de ani) :))) Democratia gunoaielor comuniste : aici vreau sa incep cu ce au facut bine, pentru ca e scurt, ne-au facut cetateni europeni cu drept de slugarit in Europa, stai asa, nici asta nu au facut europenii aveau nevoie de noi ca de aer, deci nu au facut nici asta nici altceva bun. Ce au facut rau: au vandut tot ce se putea vinde, de la ultima fabrica pana la marile uzine, percep taxe pentru drumurile care arata mult mai rau ca si drumurile de dinainte de 89%, au asfaltat , drumuri noi, cam 3% din cate sunt, au construit vreo 2% din cate poduri sunt, blocuri nu au facut doar acolo de unde s-a putut fura s-au unde s-au dat apartamente pe pile, spitale in afara de cele mici, particulare, nu s-au facut, invatamantul e privat, corupt si distrus. Sali de sport, stadioane, cinematografe, spatii comerciale, gari, autogari, porturi, unitati militare, muzee, spitale, centrale nucleare..........ETC. nici poveste sa fi facut eventual au daramat ca sa fure terenul. FLOTA a disparut ca prin magie , au omorat industria in toate domenile, sistemul sanitar e corupt, incompetent prost platit si slab utilat, invatamantul s-a facut privat si acum orice bou e intelectual, agricultura s-a intors in anii '30, vacantele sunt niste vise de lux care daca cumva ti se implinesc si te hotarasti sa mergi in vacanta in Romania vei constata ca orice borfas hot are un hotel in care pe bani multi o sa fi tratat ca si un gunoi prost. In parlament sunt 470 de creaturi care fiecare au cate vreo 3 apartamente, doua vile, vreo 20 de hectare de pamant, 3 masini de lux si conturi pline(pana acum au fost 4 "parlamente"), ministri au la fel doar ca de 3 sau 10 oei mai mult, presedintele in Romania are cat toti ministri, sa nu uitam de fiecare sef general pe judete de la institutile statului, sa nu uitam de prefecti, primari si consilieri, sa nu uitam de afacerile pe care acestia le fac cu statul doar ca noi sa platim taxe mai mari, combustibil mai scump, gaz mai scump, curent electric mai scump, paine si toate celelalte produse mai scump, sa nu uitam ca acestia sunt tradatorii care au vandut Petrom, BCR, fabrici si uzine, padurile, imobile....etc Sa nu uitam ca Ceausescu a murit pentru un sfert din cat au facut acestia ! Jusitia e corupta iar conform legilor orice cetatean care observa o infractiune trebuie sa intervina, infractiunile le stie toata lumea, pedeapsa pentru tradare e doar una.... o sa puteti trai cu gandul ca sunteti lasi? Jos Ceausescu ?! E jos si ingropat ! Jos mafia tradatorilor din ultimii 20 de ani ?! Cand?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am crezut ca nu vad bine. Am trecut pe langa chioscul de ziare si ca de obicei am aruncat o privire cu coada ochiului. Huh??!!! Fac cativa pasi in marsalier si vad mai bine coperta la revista GQ. Hopaa!!! Tudor Chirila zic. Infloreste un zambet de satisfactie pe fata mea: Uite-l ma, ca n-a murit!!
    Ma uit la subtitluri si zambetul dispare: "Nimic despee femei..."

    Hai maa, chiar asa, nimic???? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo !
    Nu am mai scris de mult, insa mi-au placut unele din lucrurile care si-au gasit locul aici.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am cumparat si revista , am alergat ca nebuna prin tot orasul Constanta sa lipesc afise pt concertul de joi, si asta numai pt tine pt ca meriti tot ce este mai bun.
    Vin la concert, succes!

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da.....Mi-am luat si eu azi revista GQ:)[in sfarsit am gasit-o].Super tari pozele,iar articolul la fel:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Am luat`o si eu azi :D
    Genial :))
    pff frumos Tudor asta :D toti prietenii stiu ca am revista cu Chirila :))
    I`m so proud :D
    Love it :>
    Felicitari :*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Super cool! Sa ne mai anunti cand apari in reviste. Desi sunt o persoana care a depasit de ceva timp varsta colectionarii de articole si citesc cea mai mare parte din stiri pe net, nu pot decat sa apreciez un interviu realizat decent si cu simtul raspunderii si niste poze bine realizate (adica nu din cele 'furate' de la coltul strazii). So, keep up the good work!!

    RăspundețiȘtergere
  15. "Potentarea frumosului si a artei ca mod de viata" ar trebui sa fie pentru multi dintre noi un tel. Felicitari pentru GQ!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am pus aici niste poze de la un concert! Cu o zi inainte de GQ!

    RăspundețiȘtergere