[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 19 martie 2009

Perfectiunea?

Perfectiunea este linia orizontului.

53 de comentarii:

  1. "Perfectiunea e atinsa nu atunci cand nu mai este nimic de adaugat, ci cand nu mai este nimic de inlaturat."

    RăspundețiȘtergere
  2. perfectiunea...toti tindem spre perfectiune...ce ar fi sa uitam macar pentru o zi de cuvantul "perfect"?...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu toţii aveţi perfectă dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  4. intr-adevar... sa cauti perfectiunea este ca si cum ai alerga inspre linia orizontului... cu cat crezi ca avansezi catre ea, cu atat mai mult se descopera alte perspective... intre timp, tot alergand, s-ar putea ca elanul de a o prinde sa creasca... ori sa scada... dar invariabil, gafaiala te doboara la un moment dat si o lasi balta (asta daca tu n'ai cazut deja intr-o balta)

    RăspundețiȘtergere
  5. daca am fi toti perfecti, lumea ar fi prea monotona. de ce sa cautam sa atingem perfectiunea, cand asa, imperfecti, ne simtim destul de bine?
    trebuie doar sa realizam asta.

    P.S.: mai e o saptamana si va veeeedeeeem la mare!! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. a fi perfect nu e totul..vei incerca in permanenta sa aduci perfectiunea langa tine..

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu vă temeţi de perfecţiune! N-o s-o atingeţi nicicând!

    RăspundețiȘtergere
  8. Perfectiunea in Romania : Dupa 19 de libertate si democratie la hotie, pentru cei care au condus separat sau incrucisati in cele mai monstroase aliante PSD, PDL, PNL si UDMR , si 19 ani de strans cureaua pentru luminita de la capatul tunelului a populatiei este timpul ca acesti tradatori infiltrati in conducerea tuturor institutilor de stat sa-si consolideze puterea impunand legi care au scopul sa ne duca inapoi cu inca 50 de ani: ascultatrea telefoanelor, citirea sms-urilor si a e-mail-urilor, impiedicarea prin noul cod penal a difuzarii emisiunilor de pamflet politic (utilizarea numelui, imaginii, vocii sau asemanarii cu o alta persoana in alt scop decat informarea legitima a publicului), interzicerea ca jurnaliştii sa mai fotografieze şi să publice casele demnitarilor, acareturile lor personale, chiar dacă acestea sînt suspect de monumentale faţă de posibilităţile financiare ale respectivului om de stat.
    . http://legiototulpentrutara.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. fix la fel.Ai iluzia ca te aproprii dar ea ramane la fel de departe ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. "Concluzia mea in legatura cu perfectiunea a fost ca e de fapt o suma de imperfectiuni pe care le prefer... si ca sa te apropii de perfectiune trebuie doar sa fi mai mult ceea ce esti si mai putin ce sunt cei din jur [singura exceptie fiind cea in care tu esti un 'om al oamenilor', ti prea mult la ei ca sa nu fie parte din tine.]" extras din ultimul meu post :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Sigrid / daca poti sa spui ca postul e naiv nu ma mira ca am dreptate in comment-ul meu de mai sus. Chiar deasupra de prostia ce ai scris-o tu o sa gasesti o foarte buna si scurta explicatie a post-ului scris de TC.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cum ti-ai petrecut ziua prin Cluj? :D

    RăspundețiȘtergere
  14. sti ca nu e asa. Cum un amator spune despre o pictura ca este foarte frumoasa, un cunoscator al acelui domeniu i-ar gasi niste imperfectiuni.

    RăspundețiȘtergere
  15. perfectiune??...mnea...hai sa iubim tot ce e imperfect:)

    RăspundețiȘtergere
  16. daca am fi cu totii perfecti si am trai intr-o lume perfecta , ce rost am mai avea mai pamantul asta?

    RăspundețiȘtergere
  17. perfectiunea e Frumusetea.Nu frumusetea perfecta, ci Frumusetea ce iti atinge Sufletul

    RăspundețiȘtergere
  18. :) Toata Creatia este Perfecta. Noi suntem Perfecti. Nu vedem asta deoarece am venit cu valul pe ochi tocmai ca sa ne aducem aminte..dar putem oricand sa alegem sa traim deasupra dualitatii..si pas cu pas intreaga Perfectiune Divina care suntem ni se va revela..

    RăspundețiȘtergere
  19. Perfectiunea nu exista. Este o iluzie, precum linia orizontului. Precum Fata Morgana. Precum normalitatea.

    RăspundețiȘtergere
  20. Tu ne spui ca perfectiunea nu exista...ma gandeam ca ea ar putea fi "maximum de traire"...sper totusi ca nu exista... e mult mai linistitor :):)

    RăspundețiȘtergere
  21. credeti ca nu exista Perfectiune pentru cineva , societatea..normele, legile scrise si nescrise v-au spus mereu cum 'trebuie" sa fiti, cum "trebuie" sa va purtati, v-au invatat binele si raul..care exista doar ca judecati personale.
    opriti-va mintea din judecati si veti vedea ca simplu..sunteti, suntem perfecti, fiind tot ceea ce suntem..doar dati-va voie sa Fiti..va e teama? de cine? de voi insiva?

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu Camelia, nu teama de noi insine...teama ca daca exista perfectiune inseamna ca exista si limite...

    RăspundețiȘtergere
  25. Imperfectiunea poate fi incredibil de draguta uneori. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Perfectiunea si atat = "Mai bine de atat nu se putea"...
    perfectiunea fizica = ochi de culoarea candorii si a nebuniei
    Senzatia perfecta (cel putin pentru mine la ora aceasta) = jocul degetelor in zahar
    Starea perfecta= dragostea imperfecta
    Omul perfect...nu exista.suntem inconjurati si alcatuiti pe ici,pe colo din detalii perfecte si totusi suntem perfectibili,nimic mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  27. Perfectiunea? Perfectiunea sunt eu! Nu veti fi niciodata ca mine.
    Sunt perfect imperfect!

    p.s. va rog sa remarcati urma de sarcasm

    RăspundețiȘtergere
  28. "Sunt perfect imperfect!"
    fara urma de sarcasm..
    Sufletul nostru a venit pe Pamant sa experimnteze aceste "imperfectiuni"si asta face Creatia perfecta pentru ca cu totii ne jucam rolul pentru care am venit..Perfect..:)
    Iertare daca am suparat pe cineva spunandu-va ca.. sunteti Perfecti asa cum sunteti..

    RăspundețiȘtergere
  29. way offtopic: am remarcat ca Lucian Bute intra in ring pe piesa "where the streets have no name"-u2..nu mi-as fi inchipuit..uplifing!:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Tudor,in seara asta Vama est la Blue Night in Regie? ...este concertul caritabil pentru Alexandra si sunteti cap de afis...!?

    RăspundețiȘtergere
  31. probabi ca exista perfectiune ,dar nu cred ca o cunoaste cineva... asa ca tindem spre ceva ce nu cunoastem .

    RăspundețiȘtergere
  32. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  33. Ne nastem perfecti si murim imperfecti! Inventam idei pe parcursul vietii crezand astfel ca mai putem reinvia "mitul facerii"... Nu mai putem. Nu mai putem decat iubi si darui iubire-e singurul lucru tangibil. :) "Linia orizontului" a fost prea tare=)) Si acum, intr-un exces de sinceritate, recunosc: sunt un Om perfect! Si tot ce am scris mai sus e pentru cei ce nu cred in perfectiune si o compara cu "linia orizontului".

    RăspundețiȘtergere
  34. perfectiunea,pt mine,zace undeva chiar in micile imperfectiuni.

    RăspundețiȘtergere
  35. stii care-i paradoxu`? ca cineva iti poate face cu mana de pe linia orizontului... ;)

    RăspundețiȘtergere
  36. perfectiunea este o sfera...pentru ca include si linia orizontului.perfectiunea este un tringhi elchilateral,un patrat si daca unele forme geometrice au atins perfectiunea trebuie sa putem si noi sa o atingem..pana la urma perfectiunea fiecaruia este un ideal.

    RăspundețiȘtergere
  37. Exista ceva ce nu voi pierde niciodata. Sunt visele mele...din ele beau cand mi-e sete de dor, de frumos. Din zborul lor incepe linia orizontului. Linia orizontului bate ca o inima. Un om stie cum bate inima mea. Si Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  38. Iar linia orizontului...intalnirea omului cu Dumnezeu, a rugii cu iertarea, a pasului cu aripa...

    RăspundețiȘtergere
  39. perfectiunea e ce se gaseste deasupra liniei . nu linia .

    RăspundețiȘtergere
  40. Ha ha ha :)))
    Ok, uite, eu cred ca perfectiunea nu este in fata, afara, departe. Eu cred ca perfectiunea este imediat in spatele ochilor tai. Poti sa o vezi? Nu. Poti sa o atingi? Nu. Stii ca exista? Cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  41. perfectiunea ca si fericirea e o notiune ce poate fi interpretata de fiecare cum doreste.eu pot vedea perfectiunea in natura, in locurile in care nu a intervenit omul sau interventia sa a fost infima,voi puteti vedea perfectiunea in voi si tudor in orizont.

    RăspundețiȘtergere
  42. am ajuns aici de la un link postat de o prietena pe fb, cu trimitere la un post de al tau despre femei de pe blog si mi am adus aminte ca in periada aia, 2008-2009 citeam destul de des ce scriai si ma uitam acum cat de dur comentam si strict asa, parca ma revoltam ca tu gandesti asa :)) acum rad ca e de ras tare. Cred ca si tu ai mai ras cand ai realizat cartea. Intre timp am mai inteles unele lucruri si nu mai critic asa usor. Iti scrisesem la un post din luna aceasta si am sters tocmai pentru ca am considerat ca nu se integra. E revoltator ce se intampla in tara referitor la cultura si respectul fata de cetateni dar sunt lucruri ce nu vor fi schimbate in bine prin revolta. Recunosc ca unele lucruri le am aflat si in muzica ta, a voastra, vama veche si iubirea aia de frumos si placerea de a iubi le am regasit acolo. Asta scriam si n comentariul sters ca e mai bine sa ne iubim pe noi, sa incercam sa i iubim apoi pe cdi de langa noi aproape la fel si sa le intelegem actiunile. Sa fim buni, caci fiecare om e bun si atat timp cat atingem acea parte, lucruri bune se vor intampla. :) intotdeauna am crezut ca esti un om bun si ca stii toate atsea doar ca uneori uitam, luati de valul mediocritatii societatii asteia. :) am inventat prea multe cuvinte, noi, oamenii, si nu mai stim sa ne bucuram de ce avem. Sa razi mult, tare tare!

    RăspundețiȘtergere