[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 24 martie 2009

Invitatii la un eveniment BMW

BMW organizeaza un eveniment cultural zic eu, de tinuta. Este vorba de o lansare de carte sub forma unei piese de teatru care va avea loc cateva seri la rand la Sala de Lectura a Teatrului Act. Gazda va fi Marcel Iures.

Si daca tot suntem in parteneriat BMW va invitam la eveniment. Puteti lasa comentarii la acest post in care sa descrieti cea mai frumoasa experienta pe care voi sau prietenii vostri ati avut-o cu un BMW. Vom oferi cate 2 invitatii duble pentru fiecare zi de eveniment. Cei care primesc invitatiile vor fi anuntati in cadrul acestui post pe care il voi updata in fiecare zi. Adica, miercuri seara anuntam cine merge la evenimentul de joi; in seara de joi anuntam cine merge vineri si tot asa... Deci, mergeti?

Update 1
Emma Mocan si yupeetralala primesc cele 2 invitatii duble pentru evenimentul de joi 26 martie.

Update 2
La evenimentul de vineri sunt invitati Ioana si Sorin. Va rog sa trimiteti un mail la carina.sava(at)agentiadevise.ro cu numele complet si un numar de telefon la care puteti fi contactati.

Update 3
Cristina R., elia, artistu si Adriana primesc invitatii la evenimentul BMW. Trimiteti mail la carina.sava(at)agentiadevise.ro cu numele, numar de telefon si specificati in care din zile vreti sa mergeti: astazi sau duminica.

29 de comentarii:

  1. Imi plac BMW-urile ! Dar mai mult imi plac panourile solare: http://www.sunnergytechnologies.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. intre 90'-95' ai mei aveau un bmw 525 mare si rosu cu care am facut cateva drumuri timisoara-mare..ascultam roxette si UB40 (90'),haddaway (93') si mai tarziu East 17 (94-95') :))
    ce vremuri..imi amintesc nr de la bmw-ul nostru 5TM5885 :)) uite,asta e o amintire cu un bmw.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un prieten de-al meu a intrat intr-un stalp cu BMWul lui. N-a patit nimic.
    Un alt prieten a intrat frontal cu BMWul lui intr-o alta masina. A murit pe loc, la 25 de ani. Din cealalta masina au murit doi.
    Amintirile mele se ingroapa in BMWuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt casatorita de suficient timp cat sa ne nu ne mai putem oferi nimic unul altuia.
    daca cel de pe hartie nu-ti mai poate da nimic, cauti inconstient altceva ... pana cineva iti urca zidul.
    "casa" mea cea noua este acum o masina (care poate fi un BMW), dar este atat de frumos in casa mea neconventionala !

    RăspundețiȘtergere
  5. carla, imi pare rau pt tine iar.. legat bmw-uri am amintiri, dar nu frumoase..
    Simteam adrenalina in tot trupul cand tatal meu dupa ce ii zambeste unui politist aflat pe partea dreapta si il saluta, nu observa ca se face rosu si intra strategic intr-o masina brec (nu-mi amintesc marca pt ca era ff veche si nu scria nimic). Respectiva masinuta se alege cu niste zgarieturi, iar botul bmw-ului se scurteaza la pana la parbriz.

    Iau un taxi pana acasa iar taximetristul e la un pas de a face si el accident la un alt semafor. Cred ca era ceva in aer..

    RăspundețiȘtergere
  6. legat de *
    pana la*

    imi cer scuze de greseli, sunt obosita.

    RăspundețiȘtergere
  7. In noiembrie 2008 am avut accident, m-a izbit lateral pe partea soferului (eu)un microbuz care gonea nebuneste, iar eu eram singura in masina mea BMW, cumparat in Iulie..(acelasi an). Masina s-a facut praf...iar eu nu am avut nici macar o zgarietura..in afara de cosmarurile (zilnice) in care inca mai revad cum microbuzul s-a oprit la 20 cm de fata mea. Puteam fi moarta de mult, nu stiu daca masina m-a salvat sau a fost vointa divina. :) Iubesc bmw-urile.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai trec ani si el iese de la metrou

    La stop este "vama" cu un BMW nou

    Dar cantecul asta nu mai merge promovat

    BMW-ul dispare, Chirila-i blazat.



    Apoi intr-o zi asteptand pe peron

    O mama il vede cu un "Luis Vuitton"

    Tu, Tudore, mama, asa n-ai s-ajungi

    Dar Chirila vazuse geaca de blugi.

    RăspundețiȘtergere
  9. N-am BMW. a avut un var de-al meu din salajan :-)).
    Recomand insa o serie de scurt metraje BMW. Cel mai tare (e si pe youtube) - Star, cu Madonna si Clive Owen, semnat Guy Ritchie. Foarte amuzant.
    ( http://www.youtube.com/watch?v=xo-47A_u6Mk )


    Tudor- se pot cumpara bilete la acest eveniment? n-am avut timp sa caut pe net, dar daca tot ai adus in discutie poate ai timp sa ne zici si de unde se pot cumpara bilete.

    RăspundețiȘtergere
  10. dar, joi, voi o sa fiti la Constanta, daaa?
    caci abia astept. am nevoie de energia pe care doar Vama mi-o poate da.

    RăspundețiȘtergere
  11. când eram mic am văzut un BMW albastru foarte lucios. era pe la începutul anilor 90, când orice maşină străină mi se părea un fel de OZN.

    era parcat la câteva blocuri de casa mea. m-am dus şi m-am uitat pe bord să văd cât prinde la oră. stăteam cu nasul înfipt în geamul pe care îl şi aburisem de la respiraţie. mă fascina. m-am uitat la interiorul maşinii cel puţin 10 minute.

    atunci mi-am zis în gând: "când o să fiu mare, o să-mi iau şi eu o maşină ca asta".

    cum mă uitam eu la scaunele din piele, m-am trezit că-mi sare sânge din gât. am început să ţip. vroiam să fug, dar picioarele nu mă mai ascultau. proprietarul venise şi îmi zdrobise rotulele. "în p***a mă-tii de nenorocit, vrei să-mi furi casetofonul!".

    acum stau în cărucior cu gâtul nemişcat (am o proteză, iar mărul lui Adam la mine arată ca logoul de la Apple). nu mai pot. ma scuzaţi.

    RăspundețiȘtergere
  12. era vorba de CEA MAI FRUMOASA experienta..

    RăspundețiȘtergere
  13. @ D@n-oribile versuri..bine,am vazut ca iti plac tapinarii,poate asta e explicatia..

    RăspundețiȘtergere
  14. chiar zilele trecute m-am amuzat foarte tare cand am ascultat o "povestire"cu 2 baieti si eu BMW: prietenul sora'mii, posesor de BMW "negru, frumos, cu de toate"(ca asa il descrie de fiecare data) inca de anul trecut, la insistentele unui amic care abia isi luase permisul ii face "onoarea" de a face o plimbare cu BMW'ul lui pe care il iubeste enoooorm(si nu exagerez). La prima intersectie incepatorul, in loc de viteza I baga in marsalier(cele doua fiind asemanatoare la masina de fata). vigilent din fire, al meu cumnat, ii spune ca nu a schimbat bine viteza, o schimba el din dreapta si ii zice sa calce mai tare acceleratia dupa ce i se oprise motorul. la a doua intersectie aceeasi poveste, de data asta insa fara sa se mai opreasca motorul. a treia intersectie, intr-o zona destul de aglomerata, face ca mandrul posesor al masinii sa nu mai fie atent la schimbator si uite asa incepatorul nostru repeta miscarea cu marsalierul, accelereaza(ca retinuse idee asta) si ii da in "nas" Fiatului care tocmai ajunsese in spatele lor. :)) martorii(o statie de tramvai foarte aglomerata) bufnesc intr-un ras isteric: "uite-l ba p'asta, are BMW da' nu stie sa plece de la semafor cu el!! :))". BMW'ul, masina buna, nu a patit nimic dar Fiatul putin zgariat il face pe proprietar sa-si iasa din minti. spiritele se linistesc cand nervosul(acum) proprietar de BMW ii spune:"E vina ta! N-ai pastrat distanta, nu mergem la nicio Politie, eu plec!"si urca(EL de data asta si de acum inainte) la volanul masini si pleaca! :))

    pe mine m-a amuzat foarte tare! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. cea mai frumoasa experienta cu un Bmw este faptul ca nu am avut aceasta experienta :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Masinile sunt viata iubitului meu. El e viata mea...asa ca automat masinile sunt parte din mine.
    Pentru asta am fost impreuna la un training auto in Germania, la Sachsenring. Au fost 3 zile in care am impartit un BMW si pe rand ne-am invartit, rasucit si am facut dragoste. 3 zile in care el a trait fiecare minut la maxim. 3 zile in care a fost atat de fericit. 3 zile la care viseaza si astazi. 3 zile pe care si eu le doresc inapoi...pentru el.

    RăspundețiȘtergere
  17. initial am avut un mini cooper. am cele mai frumoase amintiri in acea masina. a trebuit sa o dau.
    acum am un bmw x3. nu e prima mea masina care imi va ramane mereu in suflet, dar nu se poate compara cu nimic senzatia care ti-o ofera un bmw cand conduci. e un sentiment de puetere siguranta si confort care nici o alta masina nu ti-o ofera. parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  18. Vreau sa-l revad pe Marcel Iures. L-am vazut acum 2 ani in Creatorul de Teatru. De aceea iti scriu, draga Tudor.

    Nu sunt liceeanul pe care il indemnai sa citeasca si sa fie insetat de cunoastere. Nu mia sunt liceeanul care sa se inhaiteze. Sunt studentul care incepe sa priceapa ca e greu si ca atunci cand citea Iluzii Pierdute de Balzac, nu facea decat sa se pregateasca pentru ce avea sa gaseasca in migul Paris.

    La BMW-uri n-am visat niciodata. Revolte si marsuri studentesti, da.

    Semnul BMW (sigla/logo-ul) am aflat ce semnifica in filmul in cautarea lui Forester (cu sean Connery interpretand un scriitor singuratic, urmarit de un tanar scriitor talentat). Apoi, am tot vazut masini. Tin minte ca dadeam expresii "faciale" fiecarei masini, in functie de ce ne inspirau farurile. BMW-ul cred ca si acum imi inspira acelasi lucru : incruntare.

    De curand am urcat intr-un BMW seria 5 (am aflat asta mai tarziu). Eram acasa. Urma sa ma intalnesc cu unchiul meu. Nu-l mia vazusem demult. Am coborat in fata blocului. Imi face semn din masina. Am urcat. Cred ca am vorbit cu el cat nu mia vorbisem de multa vreme. Mi-a vorbit de Apostolul Pavel, despre Solomon satul de intelepciune, despre Iisus. Mi-a vorbit despre femeile cu care, spune el, pacatuieste. Mi-a mai spus sa nu tanjesc dupa lucruri scumpe. El le are fara sa le fi vrut vreodata. Conduce masina directorului Arcelor MItall.Cand era mic, vroia sa devina sofera. Toata ziua statea cu un cauciuc in mana si alerga prin praful curtii parintilor lui. Acum are si masina asta, dupa ce multa vreme a mai condus altele. Dar nu si le doreste.

    Acum nu mia vrea decat sa-si gaseasca omul cu care sa construiasca ceva, sa lase o urma pe pamantul asta.

    Am iesit plin de intelepciune din masina aceea. N-am mai iesit ca in alte dati, cu 100 de lei in buzunar. Dar am iesit ganditor. Asa cum sunt si acum.

    Vreau eu masina aia? Vreau eu slujba asta?

    Vreau sa-l vad pe Marcel Iures

    RăspundețiȘtergere
  19. cea mai tare experienta cu un bmw:D am condus un bmw si nu aveam carnet, si am remarcat ca daca conduci o masina de fitze ca sa spun asa nu te opreste politia, deci poti conduce linistit fara carnet, daca mai este si lucrata pentru curse masina e super(bine, atata timp cat conduci corect)...sper sa nu citeasca nici un politist acest comment, desi oricum nu are ce sa-mi faca:P

    RăspundețiȘtergere
  20. Erau anii '90 si in "casa" noastra nu intrasera dcat Daciile pe care le conducea tata la servici sau batrana nostra Skoditza din '68, pentru acre ai mei sacrificasera 2 C.A.R.-uri. Asa ca primul BMW, al unui unchi care i l-a imprumutat lu tata mi s-a parut o nava spatiala. Era un "ursuletz" alb. Imaginati-va cum se poate simti un copil (dornic de viteza) la 140 km/h. Mi se parea ca sunt in alta dimensiune. Va dati seama ca de al vitezele de croaziera de maxim 85-90 km/h, era ceva senzational. Sigur ca am si o amintire neplacuta. Din acauza faptului ca avea tractiune spate (ca majoritatea BMW-urilor de la acea vreme), am vazut "minunea" pusa de-a latul drumului. Credeti-ma ca a fost una din cele mai tari sperieturi pe care mi-o amintesc. In rest acu visez la unul, insa nu vreo "barca" ci ceva din clasa "compacta", ca tot au intrat ei de ceva vreme si in aceasta categorie cu seria 1. ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. nu ma pricep la masini, cu atat mai mult la BMW...dar pe dl Iures l-as asculta cu placere oricand...de numele sau se leaga multe piese pe care le "mancam pe paine", pe vremea liceului, cand a chiuli de la ultima ora,era doar motiv de a trece strada pana la Bulandra, sa nu pierdem inceputul...ce vremuri...

    RăspundețiȘtergere
  22. BMW- ma duce cu gandul la tot felul de prostii, dar din toate numai una e placuta! Nu e despre BMW, ba din contra despre concurenta, dar este printre cele mai bine realizate reclame din lume, din punctul meu de vedere.

    Aici puteti vedea reclama.

    RăspundețiȘtergere
  23. Orasul asta gris a fost frumos intr-o vara trecuta, intr-o dimineata noua, cu o ea stand turceste pe treptele casei, desculta, in blugii decolorati, obositi, cu tricoul cu bemwi si cana de cafea stransa intre palme…cu privirea in gol, cu gandul la marea din noiembrie; in doi, cu masina aia aroganta, impecabila…
    Intre timp masina e alta, brandul neschimbat. Ei sunt tot doi, iar masina asta noua si frumoasa e aproape perfecta…la ce bun daca nu stie drumul spre mare?
    Orasul asta gris poate fi frumos…pret de o clipa, un minut, o cafea…

    RăspundețiȘtergere
  24. tata nu a evoluat niciodata de la batrana Dacie si desi este un sofer bun nu se pricepe la partea tahnica a unei masini. Intr-o zi discutam despre masini si imi enumera modelele care ii plac...in viziunea lui orice masina straina este una buna, chiar daca este mai veche...dar BMW-ul...BMW-ul "este regina"

    RăspundețiȘtergere
  25. NU am BMW. Nu-mi voi permite niciodata. As fi vrut sa-l vad pe Marcel Iures.N-am noroc. Ce sa-i fac?! NIci de asta data, soarta nu mi-a zambit. :(

    RăspundețiȘtergere
  26. am avut o mare surpriza azi cand mi-am citit mailurile si am vazut ca am primit o invitatie....din pacate era pentru sambata sau duminica...tocmai cand am hotarat sa fac pauza de net...oricum, am ramas cu bucuria surprizei...multumesc

    RăspundețiȘtergere