[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 13 martie 2009

Brasov Calling

Cateva ore pana la concertul din Brasov. Ne asezam la drum. Cred ca pret de doua filme la dvd-ul din masina. Desi, Eugen insista sa puna concerte. Eu prefer filme. Ma rog, n-o sa ne certam din asta. O sa oprim la Sinaia sa bem o cafea si sa respiram aer curat. Din pacate mi-am lasat schiurile in Valea Binecuvantata si aveam mare chef sa ma dau. Am auzit ca la Brasov e zapada. Una peste alta, avem chef de cantare. It's been a long time.

Fara nici o legatura cu nimic imi place tare mult Wrong/Depeche Mode.

28 de comentarii:

  1. numai tie?:)...bon voyage si cantare cat mai buna...sa fiti la superlativ ca de obicei;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ahh, cat va invidiez pe toti car eputeti sa vedeti vama!!! eu sunt la 2600 km departare, ascult henry ozark, unul dintre cei mai buni artisiti belgieni, felul in car eeste pe scena mi-l aminteste pe Tudor Chirila. Am ascultat mai devreme Novastar...clipul lor cu Mars needs woman imi aminteste clipurile vama... Petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-am amintit de Brasovul de acum 10 ani:).Aveati cantare la berar si Jo, prietena mea, venise la Brasov special pt Vama Veche,mai exact fugise de acasa.dupa cateva beri mi-a adormit in brate inainte de cantare iar eu egoista cum sunt, am trecut-o in bratele unui prieten pe atunci un necunoscut ei.eu am stat in fata cat ai cantat ,ea a dormit in bratele lui Mihai.Cand s-a trezit s-a repezit spre scena sa cante dar erati deja spre casa:).i-am promis ca o sa o duc la urmatorul concert si m-am tinut de cuvant.v-am urmat si in Bucuresti cu toata gasca.frumoase vremuri!
    ps:Jo si Mihai s-au cunoscut atunci la cantarea Vama Veche si s-au imprietenit la urmatorul concert al vostru.acum sunt tot impreuna si au un bebelus.

    RăspundețiȘtergere
  4. mie nu-mi place videoul.ma sperie:))

    RăspundețiȘtergere
  5. off : frumoasa poveste, diana.
    on : petrecere frumoasa :) abia va astept la constanta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. O alta cartita e pentru mine Wrong.

    RăspundețiȘtergere
  7. ce crezi despre scrisoarea deschisa a Mihaelei Radulescu? Chiar pot milionarii din Romania sa cumpere TOT??

    RăspundețiȘtergere
  8. dupa umila mea parere pe care binevoiesc sa o expun in mod public, "wrong" e genial si extrem de bolnav in acelasi timp, in esenta, wrong.

    RăspundețiȘtergere
  9. cine mai vine la concer?;;) pe 16 mai la Depeche Mode??:D ce zici tudor:>?

    RăspundețiȘtergere
  10. bai daca nu aveai schiuri puteai sa i le ceri lui vlad ;) (o sinaianca care t stie:-p )

    RăspundețiȘtergere
  11. btw sa povestesti si cum a fo la bv:-p

    RăspundețiȘtergere
  12. si mie imi place wrong, de fapt tot albumul e exceptional.

    Anyway abia astept sa va dav pe 18 in Cluj. E pacat doar ca ati ales Obesession-ul.Am promis ca nu o sa mai calc in clubul ala si acum Vama ma face sa imi calc pe suflet.

    Sper sa ne oferiti un show care sa merite "sacrificiul" ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. hmmm...au fost persoane care m-au dezamagit...dar voi, tu, niciodata!
    multumesc din suflet...

    RăspundețiȘtergere
  14. Asteptam impresii (mai multe) de la concert :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Tudor, ne vedem la Cluj, miercuri.
    Te saluta Zalaul!

    RăspundețiȘtergere
  16. ahh brasovul:X trebuia sa vin si eu in brasov sa va aud insa nu am mai avut cum:( lasa ca va aud cand aveti concert in bucuresti:X

    RăspundețiȘtergere
  17. A iesit soarele...imi incalzeste fata dimineata, iubesc enorm soarele...sunt fericita iar...a iesit soarele! De data asta nu-l mai pierd..e al meu pe veci.

    RăspundețiȘtergere
  18. Si mie :D, wrong e o super melodie .. De abia astept sa va vad miercuri in Cluj

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. De ce?De ce ati fost la Brasov si eu nu am fost acasa?Te urasc Fat Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  21. nu imi place in mod special Depeche Mode, dar melodia Wrong imi place muult!

    ps: si mi-a mai placut foarte mult concertul de aseara, in special biss-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  22. de ce nu spui cu ce gust ai ramas dupa concertul de la Brasov?
    trebuie sa spun ca am fost prima data la un corcet Vama si mi-a placut mult...mi-a placut cum ai reusit sa transmiti, m-am simtit aproape...

    RăspundețiȘtergere
  23. sper ca ti-a trecut repede durerea de urechi dupa concertul de la brasov...si eu m-am intors acasa cu o otita si o laringita de acolo asa ca....din pacate nu o sa pot veni si la cj sa te vad... oricum ai si in Sighisoara fani

    RăspundețiȘtergere