[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 9 martie 2009

Cine sunt eu? Pentru cei nou veniti:)

Multi dintre voi ati venit aici acum cateva zile, in urma Scrisorii care liceeni. Bun. Poate ca nu ati avut timp sa "rasfoiti" acest blog. Cineva spunea ca aici eu sunt complet diferit. Alt Chirila. Nu cred. Sunt eu, cu alte preocupari decat cele de notorietate.

Asadar, ca sa ma cunoasteti mai bine va recomand una din scrierile mele preferate de pe blog. Cred ca si celor mai "vechi" le va face placere sa reciteasca.

Aici

24 de comentarii:

  1. ce scrisoare către liceeni? sună gabriel-liiceanic...

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru concertul de aseara, din fabrica. eu nu sunt fan Vama, dar mi-a placut de tine pe scena. esti bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase scrierile tale. Felicitari pentru concertul de aseara, mi-a placut mult chiar daca nu sunt fan Vama. Esti foarte tare!!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu daca esti diferit au ba :), dar blogul imi place, desi nu ma asteptam.

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci pentru aseara, mersi pentru versuri inteligente si pentru creativitate - finalul dinainte de bis a fost foarte foarte creativ si original, merci ca ma constrangi din cand in cand sa ma simt alive...si sa nu uit, merci pentru lipsa de voce pe care o am astazi:)

    inspiratie...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu esti delkoc diferit..Sper doar sa ramai tot asa..:)

    RăspundețiȘtergere
  8. offtopic... cand apar biletele pentru cluj? stie cineva?

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici ca se putea un post mai bun ca introducere pentru ceea ce vreau sa-ti spun.
    "Cine sunt eu?". Cine este Tudor Chirila? Ar putea fi titlul unui interviu.
    Sa ma si prezint. Numele meu este Andreea Mihalache si sunt studenta in anul III la Jurnalism, Iasi.
    Da, recunosc, am nevoie de un interviu pentru scoala, dar, in acelasi timp, esti unul dintre oamenii care mai au ceva de spus in tara asta.
    Acesta este mail-ul meu: m.a_rheea@yahoo.com.
    Daca esti de acord, trimite-mi un mail si iti voi trimite inapoi intrebarile pentru interviu.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. blogul asta m-a ajutat sa-l descopar pe artistul meu preferat asa cum imi imaginam ca este. si ma bucur. si te apreciez/respect mult.

    p.s.: superb "jurnalul unui embrion" :) ar fi frumos sa ne amintim cum era acolo, printre celule inofensive, feriti de rautatile lumii de care ne lovim zilnic..

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, sunt fan vama(veche), dar nu asta am vrut sa mentionez. ti-am citit scrisoare (iti vizitez in fiecare zi blog-ul) si e "adevarata" :) azi la ora de religie profesoara ne-a citit scrisoarea ta, urmand ca lunea viitoare sa o comentam.
    Asa cum am crezut de prima data, scrisoare ta a avut un impact puternic asupra noastra, chiar si asupra profei... felicitari felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  12. o yea:D am rezolvat cu biletele pana la urma.. a fost foarte tare concertu!! si asta cu jurnalul unui embrion mi s-a parut bestiala.

    RăspundețiȘtergere
  13. multumesc din suflet pentru "jurnal", l-am recitit de nu stiu cate ori, e o minune de text, de o sensibilitate cu totul speciala. ai putea sa il publici intr-o carte, sa nu se piarda si sa nu se uite niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna.Vreau doar sa-ti spun ca te admir. Nu am fost niciodata fan Vama-Veche, dar cu siguranta voi deveni. Am o singura rugaminte: continua sa scrii :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ma uitam peste commenturi si mi se pare tare sa-ti scrie lumea asa cuvinte. Nu te cunosc dar cred ca in fond, in asta consta un blog - in "a lamuri" cine esti

    RăspundețiȘtergere
  16. bestial ca intotdeauna...FELICITARI pt blog!

    RăspundețiȘtergere
  17. am crescut si am imbatrinit
    cu muzica voastra
    da
    eu eram convinsa ca si partea asta face parte din tine
    nu m,a surprins deloc blogul doar ca am devenit dependenta de el
    am stiut dintotdeauna ca tu poti fi
    -acel vesnic vamaiot cu sticla in mina la un foc de tabara
    -acel obraznic si infumurat cu cei mitocani
    -acel pierde,vara alaturi de raicu desi te aflai spiritual si poate chiar si intelectual deasupra ei (sc ca am facut referire si la acest capitol dar simteam nevoia sa o spun)
    -acel actor si cu emotii de dinaintea premierei
    Da tu esti acela care stie sa se ridice sau sa se coboare la nivelul de comunicare al interlocutorului.
    Si nu sint multi aceia care o pot face.
    este nevoie de studiu , de bun simt de multe altele pe care le capeti in timp si mai ai nevoie si de capacitatea de asimilare si de intelegere

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur foarte mult ca a ajuns si la urechile mele "scrisoare catre liceeni",faci foarte bine tine-o tot asa...Acum vin cu o rugaminte la tine.Am inteles ca ai absolvit Facultatea de Actorie si cam de un an de zile m-am hotarat sa merg si eu pe aceeasi chestie dar nu m-am prea interesat si deaceea am indraznit sa apelez la tn...As dori sa stiu cam pe ce sa ma axez si cam ce sa studiez mai intens?johny_c92@yahoo.com uite adresa mea de email...astept si poate iti faci timp sa-mi trimiti un email...ar fi super fain.Ms mult esti foarte tare!!!

    RăspundețiȘtergere