[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 19 martie 2009

Cum te-ai simtit Clujule?

Deci? Comentarii?

59 de comentarii:

  1. Ba, a fost tare. Atmosfera a incordat lumea la picioare pentru tot timpul pe care l-ati petrecut pe scena.
    Altfel, am observat o usoara schimbare de stil. Se poarta Coldplay!Mult! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. OK, deci chiar trebuie sa spunem cum ne-am simtit? Nu a fost evident?Poate intrebarea ar trebui pusa invers : VOI cum v-ati simti la noi, cu noi? Oricum, atmosfera ...fara cuvinte, nu cred, SINCER ca am fost vreodata la vreun concert pe care sa-l simt atat de puternic cum l-am simtit pe acesta. Realmente am putut sa simt fiecare melodie, si asta rar se intampla. Prestatia tuturor de nota 10*.

    RăspundețiȘtergere
  3. tudoritza leleee....iertare pt aceste iceput:d....bestial e putin spus...senzatiile ,pe care le am simtit, nu's usor de descris....inca imi vibreaza in vene acordurile vamei:D...o sa mi curga prin vene inca ceva timp(bine recuonsc,e si un picutz de votca prin venutze da asta nu se pune,sunteti mai mult voi decat alcool)...va multumesc pt o zi de nastere superba,mi-ati incununat ziua...ca orice student/a ,iubesc si nu am bani,traiesc intr-o hruba,la cap de coridor(asta i pe bune)...mi-ati biciuit neuronii cu fiorii dati de acordurile voastre.....ms mult de tot,ms pt un 21 bestial,...va mai asteptam prin cluj sa ne mai pictati norii cu prostii si sa va mai jucati cu emotiile noastre...show-play-love...sunteti geniali toti..multumimmm

    RăspundețiȘtergere
  4. Bestiaaaaaaaaaaaaaal!
    M-a calcat toata lumea pe picioare (nu imi imaginam ca o sa fie atat de greu sa stau in primul rand), am tipat de ma doare rau de tot in gat, am sarit si am dat din maini. Mi-au dat lacrimile de-a dreptul cand am ascultat "Vama veche" si "Fericire"..
    A da. Si Raul e genial. Partea de sfarsit ne-a lasat fara cuvinte.


    Nu mai stai prin Cluj sa convoci o intalnire cu bloggerii fani? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. demential. nebunie, cantec... am si ras mult. multa energie a ajuns la noi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne-am ...sau cel putin m-am simtit exact asa cum ma asteptam. Asa cum stiam ca Vama , si numai Vama poate sa ma faca sa ma simt . Extraordinar. Demential. Imbatata de chef si cantec. Si-am apreciat faptul ca ai dat totul pentru noi acolo pe scena. Asa cum sper ca si noi ti-am dat ceva in schimb. Imi pare poate doar rau sa stiu ca in 2009 Tudor Chirila poate sa spuna relaxat pe scena "In tara asta toata lumea fura" si nimeni dintr-o mare de oameni sa nu poata spune "Nu-i asa". Felicitari VAMA! Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Incerc acuma sa scriu ceva dar imi dau seama ca nu prea gasesc cuvinte. Chiar mi-a fost dor de un concert Vama. Si-acuma mi-e si mai dor .... de mare. Da, a fost extraordinar, inca mai imi bubuie capul,ma dor picioarele, am dormit o ora si trebuie sa ma duc la scoala. M-am trezit cu zambetul pe buze si va multumesc pentru asta. Si da, finalul a fost genial.... Epilog

    RăspundețiȘtergere
  8. a fost unul din cele mai frumoase momente din viata mea!
    si era sa lesin de cateva ori!:)
    cred ca toate senzatiile traite acolo,pentru mine pot fi descrise intr-un singur cuvant: perfect!
    va iubesc.
    si ti-am zis-o.

    RăspundețiȘtergere
  9. a. pacat ca nu m-ai lasat sa-ti dau o pupa :(
    poate data viitoare!
    oricum... mi s-a indeplinit visul. si anume sa te aud cantand live.

    RăspundețiȘtergere
  10. oaaaau...pe langa faptul ca nu am cuvinte-nu am nish voce sa strig :
    www.a fost bestiaaaaaaal.roooo!!!!
    cu voi se trezesc si mortii din morminte:))
    Tudor,ai o echipa superba-da Raul ne-a dat pe spate pe toti...Braaavooooooo!!!
    sper sa-ti fi dat motive in plus sa vii mai des LA CLUJ!!!va iubim Vama
    VAMA!VAMA!VAMA!VAMA!VAMA!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Apoi noah Domnu Tudor a fost mirific!
    Cum pot face rost de piesa aceea care ati tot cantat-o (ca un fel de refren: ooooooooo! EEEEEEE!! ) ca vreau s-o pun ringtone la tel? :D

    RăspundețiȘtergere
  12. A fost foarte frumos!! Daca asa sunt toate concertele Vama, as vrea sa va vad tot timpul, peste tot .. A fost un concert de cuvinte, senzatii, idei.. inviorator!! Incredibil de frumos!! Va mai vrem la Cluj..
    Cluju-i Cluj :))

    RăspundețiȘtergere
  13. mai vreau:((.ce ar fi sa veniti si in seara asta sa tinem un after party:D...oricum,respect pentru voi,sunteti geniali si a fost un concert bestial

    RăspundețiȘtergere
  14. Super tare ! Nu ma asteptam sa cantati mai mult de o ora, maxim o ora si jumatate, dar voi mi-ati depasit asteptarile si ati facut show mai mult de doua ore si jumatate ! Nu multe trupe din Romania sunt in stare de asa ceva...
    Va multumim !

    RăspundețiȘtergere
  15. GENIAL!!! Imi era dor de un concert VAMA, iar ceea ce am simtit aseara nu se poate descrie in cuvinte. Jos palaria in fata voastra. Atat de fericita nu m-am simtit demult. Va multumescccccccccc!

    RăspundețiȘtergere
  16. GENIAL!!! Imi era dor de un concert VAMA, iar ceea ce am simtit aseara nu se poate descrie in cuvinte. Jos palaria in fata voastra. Atat de fericita nu m-am simtit demult. Va multumescccccccccc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Si imagineaza-ti ca foarte multi nu au venit pentru ca locatia nu era de asa natura. Si totusi, si asa a fost o debandada totala! Tudor, asta a fost www.celmaitareconcertdintretoatelacareamfost.ro
    Primiti expresia profundei mele consideratii, domnule!

    RăspundețiȘtergere
  18. mersi ca incerci si reusesti sa constientizezi lumea, mersi ca inca mai ai speranta, mersi ca iti pasa..si nu in ultimul rand mersi pentru VAMA..toata trupa.Genial concert, din toate punctele de vedere. Raul e nemaipomenit...Si tot nu imi vine sa cred k a fost atat de tare. mersi pt cele aproape 3 ore...ac/dc in obssession:))aia a fost tare...asa comparativ

    RăspundețiȘtergere
  19. acum si fara aburi de alcool pot spune acelasi lucru....sunteti incredibili,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  20. era mult mai bine daca incepeati sa cantati mai tarziu umpic... din pacate la usa era o coada pana la bariera de la parcare... iar cand ati inceput sa cantati, tipu de la intrare a strigat ca biletul e 30 de lei :O:O
    n-am apucat...
    (shi apropo, stateam de la 11.45 la coada)

    VOUA VA TREBUIE SALA SPORTURILOR PENTRU 5000 DE OAMENI... CA SA INTRE TOTI.

    imi pare rau ca nam ajuns, nu team vazut de 1 an...

    RăspundețiȘtergere
  21. Matinal esti, Tudore! Eu abia acum m-am trezit si inca imi rasuna in cap piesele voastre....de fapt, n-am putut dormi nici 5 minute pt ca tot.."as vrea sa-ti scriu ceva frumos,/dar e un cantec fara rost/
    pentru noi filmul s-a terminat" si "se poate sa fie zi, se poate sa fie noapte/ se poate sa fie vara, la fel cum iarna poate fi..." deci da! mai veniti in Cluj si cand veniti, make it bigger...much bigger!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. BESTIAL. Imi era dor de voi.

    Insa, as vrea sa stiu cum v-ati simtit voi?

    RăspundețiȘtergere
  23. Mi-a fost dor si mie de Vama, dar imi place sa treaca timpul si sa mi se faca dor, sa va las spatiu sa va reinventati, sa cresteti, sa traiti, sa iubiti, sa suferiti, sa experimentati si pe urma sa transmiteti si sa transmiteti cu stare, cu devotament si cu suflet mult. Si a meritat, dupa doi ani (cred ca atat au trecut de la ultimul concert in Cluj) am vazut Vama la un alt level...o prestatie exceptionala. Vama is definitely show-play-love material!!! Si ca sa nu distrug momentul, trec peste aspectele negative, care oricum nu au prea mare legatura cu voi...ci mai degraba cu locatia, organizatorii si unele specimene umane ratacite pe acolo;)). Kiss

    RăspundețiȘtergere
  24. A fost bestial.Nu stiu chiar nu am cuvinte.Inainte nu eram mega fan Vama.Aveati si voi locul in preferintele mele,dar nu pe cel care il aveti acum.Oricum simteam ca zbor in unele momente.V`am simtit pana`n sange.Si daaa...SUNTETI NEBUNI!SI VA STA BINE:)Multumim pt show`ul de aproape 3 ore

    RăspundețiȘtergere
  25. A fost bestial. Si nu ma asteptam sa cantati Sf. Petru sau Cantec Prost. Si ma bucur mult ca ati cantat Cismigiu la final.

    Un concert incendiar si sper sa reveniti in curand la Cluj, va asteptam cu drag!!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Sa stii ca a fost unul din cele mai speciale momente din viata mea..am apreciat fiecare minut,si va multumesc tuturor pentru aseara,ca se intampla rar sa mai poti fii cu adevarat atins,cu adevarat coplesit,cu adevarat in viata...ma simt norocos ca am avut sansa sa asist la o asa descatusare de emotii..as mai scrie,dar n-are rost,ca doar stii foarte bine la ce ma refer...cel mai bine..:) tocmai de-aia scrie-ne cum, si mai ales ce ai simtit tu..voi..inca o data..Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  27. cum s-a simtit clujul??extraordinar...cel mai frumos cadou de ziua mea...:D:D sunteti cei mai tari:)problema e ca acum sunt un pic ragusita...dar nu conteaza..a fost vama la cluj...si eu am fost martora la cel mai tare concert ever:)
    sper sa mai veniti..curand:D:D

    RăspundețiȘtergere
  28. A fost absolut genial!!!BRAVO VAMA......sunteti excelenti!!!!Ma intreb doar cum vi s-a parut voua?:))

    RăspundețiȘtergere
  29. Tudor,nu ai spus nimic despre brasov. Cum a fost? Sau nu ati mai cantat?

    RăspundețiȘtergere
  30. A fost mai mult decat perfect. .nici nu pot sa imi exprim in cuvinte fericirea. .simt cum imi trece prin vene si pe sira spinarii :)
    Nu cred ca se poate spune cat de bine ne`am simtit. .
    V`am asteptat mult sa veniti si a meritat :X
    Nu v`am mai vazut de anul trecut la lansare :)
    Am stat in primul rand si nu imi venea sa cred ca sunt la 1 metru de tine :))
    astazi ma simt de mii de ori mai implinita decat ieri. .
    ah si apropo :D Ft tare lantisorul gravat :D
    va pup, sunteti cei mai tari :D

    RăspundețiȘtergere
  31. ah si am uitat. .VOI cum v`ati simtit cu noi ?
    da da si inca ceva :D AM autograf de la TUDOOOORRRR :D :X

    RăspundețiȘtergere
  32. A fost minunat...cu fluturi in stomac,cu cantece de suflet,cu sufletul aproape de voi...si de mare...Inca o data VAMA a reusit sa imi ofere starea aceea de high,de om cu suflet nebun in loc de "suflet normal",de student fara bani in buzunar, dar fericit.A fost impresionant,uneori ma opream din cantat si va priveam.Ramaneam fara cuvinte si zambeam...Asta e tot ce imi lipsea anul acesta,si pe buna dreptate...SHOW-ul live VAMA e de 1000 de ori mai incarcat de sentimente decat albumul ascultat in winamp.Va multumesc pentru aceasta seara minunata!voi cum v-ati simtit?Asteptam postare pe blog.succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  33. Tudor, a fost dureros de impresionant! Ma bucur ca nu am ratat un astfel de concert!
    Speram sa mai dai si pe la Zalau.
    Multumim pentru ca ne-ai potolit setea de arta, cel outin pentru 2-3 ore.
    Te salut!

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu pot sa adaug decat cuvantul "perfect"! Sinapsa muzicii cu inima, cu imaginatia, cu dorul de cantari de suflet. Va multumesc pentru daruire, pt Cismigiu si pentru tot...!
    Bravo Vama!

    RăspundețiȘtergere
  35. Doar atat: SUPER TARE FRATE!!!

    Imi era dor de un concert dupa care sa nu-mi simt picioarele, sa ma doara gatul si sa nu pot vorbi >:)

    MULTUMESC VAMA!

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu prea stiu ce cuvinte sa folosesc ca sa exprim ce am simtit la concertul vostru...pur si simplu a fost incredibil, cel mai frumos concert la care am asistat.

    Senzatia e si mai speciala, mai ales ca a fost ziua mea.:) Magnific! Multumim Tudor, multumim Vama! Sunteti inconfundabili.

    RăspundețiȘtergere
  37. Haideti mai si la Timisoara! N-ati mai venit de atata timp. Sunt aproape... 2 saptamani... Pai se poate?

    RăspundețiȘtergere
  38. ati facut ca sufletele clujului sa vibreze...felicitari!
    hmm..."sa nu uiti de inima ta"...?ft tare...m-am chinuit putin sa descifrez..

    RăspundețiȘtergere
  39. a fost cel mai tare show de cand sunt la cj.va multumesc pt acele clipe extraordinare.sper sa ne intalnim din nou si la VAMA veke de 1 mai.va poop

    RăspundețiȘtergere
  40. Cred ca niciodata n-a fost asa multa lume la Obsession ca si aseara indiferent de evenimentul organizat ... chiar nu ma asteptam la un public atat de numeros... Aveam senzatia ca Vama a intrat asa intr-un con de umbra in ultimul timp....se pare ca nu e deloc asa....

    Ma bucur ca ati cantat EPILOG, poate cea mai buna piesa vama/vama veche, n-am auzit-o de mult la un concert...

    RăspundețiȘtergere
  41. aseara, mi-ai alergat prin vene.
    iar azi, incerc sa scap, ca sa nu formez un nou cult: tudor chirila

    RăspundețiȘtergere
  42. exceleeeeeeeent :)
    as mai face inca 1000 de km pt un concert ca asta, fara sa stau pe ganduri :P

    felicitari ;)

    RăspundețiȘtergere
  43. Am zburat deasupra tuturor astazi, cu gandul la o ieri seara...mi-ati incarcat bateriile pentru o vreme...e uluitor ca existati!

    RăspundețiȘtergere
  44. azi a nins iar eu cantam "primavara..soarele se joaca in mana ta..."
    nu mi-am putut sterge ranjetul tampit cu care m-am trezit pe fata.
    acu la ora la care scriu voi sunteti in diesel... sper sincer sa va distrati :) eu nu am bani.. si ieri am fost pe imprumut... dar a meritat!

    cum m-am simtit eu personal? mi-ati atins corzile sufletului... chiar cred ca am ajuns a face duet cu voi... duet tacit.
    tot ce am putut simti la final era ca "e o realitate cruda! e pur si simplu o realitate cruda!" (am strigat asta la final.. dar publicul era prea in delir ca sa ma aud...)
    uneori, anumite momente par a nu vrea a se termina...
    multumesc Vama pentru mica eternitate sfarsita :) de toate gandurile si de toate drumurile ce le luminati prin melodie :*
    ne vedem in vama ;)

    RăspundețiȘtergere
  45. prea frumos a fost ...ma asteptam sa fie ,dar nici chiar asa..va multumesc , as fi vrut sa vin in diesel sa cant cu tine :P dar din pacate criza asta isi cam spune cuvantul , sper sa reveniti cat de curand ....cel mai tare concert la care a fost pana acuma .Ai niste colegi de trupa ffff talentati ca si tine de altfel faceti o echipa formidabila.

    RăspundețiȘtergere
  46. A fost bestial!!! Mi-a parut foarte rau ca nu am putut sa va vad in Oradea!
    Sper doar ca si voi v-ati simtit la fel de bine cu noi....si astept sa mai merg la un concert in aer liber. Poate la vara...la mare...pe plaja...in Vama Veche!

    RăspundețiȘtergere
  47. Nici macar n-am fost vreodata la un concert cu Vama...am ajuns din greseala la Obsession in acea seara si vrea sa spun ca a fost absolut special. :) Nici nu ma asteptam sa-mi placa atat piesele (care recunosc ca nu le prea stiam decat un,doua asa...), cat si show-ul care l-ati facut.Adevarul este ca esti super Tudor :*( mi-a placut cand ti-ai dat jos tricoul :)) ).Imi pare rau ca n-am stiut ca sunteti la Diesel in ziua urmatoare ca veneam sigur...Ar fi minunat sa se poata intalni fanele cu tine :)) Ce sa mai... a fost grozav si ma bucur ca v-am vazut, baieti! va pup.ro :))

    RăspundețiȘtergere
  48. Nici macar n-am fost vreodata la un concert cu Vama...am ajuns din greseala la Obsession in acea seara si vrea sa spun ca a fost absolut special. :) Nici nu ma asteptam sa-mi placa atat piesele (care recunosc ca nu le prea stiam decat un,doua asa...), cat si show-ul care l-ati facut.Adevarul este ca esti super Tudor :*( mi-a placut cand ti-ai dat jos tricoul :)) ).Imi pare rau ca n-am stiut ca sunteti la Diesel in ziua urmatoare ca veneam sigur...Ar fi minunat sa se poata intalni fanele cu tine :)) Ce sa mai... a fost grozav si ma bucur ca v-am vazut, baieti! va pup.ro :))

    RăspundețiȘtergere
  49. In aceste momente regret cel mai mult ca nu mai sunt studenta. Iar aceste evenimente imi sunt inaccesibile. Cred ca au trecut vreo 7 ani de cand mi-ai dat un autograf.

    RăspundețiȘtergere
  50. Eu am ratat cocertul din Obsession, din cauza ca nu am gasit baby-sitter pt fetita mea.Am fost in Diesel in schimb, m-am simtit bine, am si schimbat cateva cuvinte cu tine, dar a fost departe de a fii suficient pt ca sufletului meu ii era dor de cantecele voatre.

    RăspundețiȘtergere
  51. ...senzational...minunat..super mega..extra fantastic...:)..nebuniee totala...esti un dement de neintalnit...trebuie sa reveniti...TREBUIE!...i-am innebunit pe cei din jur cu descrierea concertului VAMA din Obs...si cred ca la fel au facut cu totii..care au fost..au vazut..au simtit ..si au trait!..ne revedem la un alt concert...pana atunci..multa Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  52. deci a fost perfect... concertul a fost perfect. S-a vazut clar ca si tu te-ai simtit grozav pe scena. Piesa care nu imi place e Fericire pentru ca imi aduce aminte de ceva mai dramatic si sunt sigur ca dak ti-as spune despre acel ceva ai sti de cine vorbesc. Dar ceea ce ati improvizat in piesa fericire a creat o atmosfera aparte. solo-ul de chitara era bine venit si era si un raspuns parca la intrebarile mele.

    RăspundețiȘtergere
  53. este primul meu concert vama si marturisesc ca mi-a dat niste emotii teribile... catharsis... imi doream sa traiesc asta de la 14 ani cand am descoperit profunzimea melodiilor voastre... cu voi am crescut... va multumesc tare mult pentru o seara memorabila. mi-ar fi placut sa cantati ana... bravo tudor si za band:D!!!

    RăspundețiȘtergere
  54. a fost bine ... mult prea bine ! :)
    super tare, a fost o seara perfecta ... multumim !

    RăspundețiȘtergere
  55. marti seara repetam experienta?
    abiaastept sa veniti :)

    pentru noi un weekend nu e mult :P

    va asteptam cu drag!

    RăspundețiȘtergere